اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اتفاق نظر کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران درباره روند صعودی قیمت طلا

سایت طلا : تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز نشان می دهد که کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی درباره ادامه روند صعودی قیمت طلا در روزهای آینده اتفاق نظر دارند.

به گزارش کیتکو نیوز ، قیمت طلا در هفته ای که گذشت تحت تاثیر افزایش تقاضای فیزیکی و مکان امن سرمایه گذاری و کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو شد و به بالاترین سطح در یک ماه اخیر رسیده است.

در نظرسنجی این هفته 18 تحلیلگر اقتصادی وال استریت شرکت کرده اند که 9 نفر معادل 50 درصد به افزایش قیمت طلا در روزهای آینده رای دادند. نفر معادل 33 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا با کاهش روبرو خواهد شد و 3 نفر دیگر معادل 17 درصد نیز گفتند قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت.

در نظرسنجی آنلاین نیز 332 نفر شرکت کردند که 167 نفر معادل 50 درصد گفتند قیمت طلا در هفته جاری افزایش خواهد یافت. در مقابل 110 نفر معادل 33 درصد نیز پیش بینی کردند قیمت طلا کاهش خواهد داشت و 55 نفر معادل 17 درصد نیز به عدم تغییر قیمت طلا رای دادند.

افشین نبوی تحلیلگر ارشد موسسه ام کی اس سوییس در این باره گفت: پیش بینی من این است که قیمت طلا طی هفته آینده به طور محتاطانه ای افزایش خواهد یافت. قیمت هر اونس طلا در کوتاه مدت بین 1276 تا 1309 دلار در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد