اونس طلا2197.82
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000
رییس ستاد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز:

رکود هست اما زندگی هم جریان دارد

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز بر این باور است که این شهر بدلیل ظرفیت حجم بالای توریست خارجی و شرایط خاص اب و هوایی می تواند در بخش داخلی بازارخوبی را داشته باشد.

به گزارش سایت طلا ، نمایشکاه طلا و جواهر شیراز امسال از تاریخ 16 تا 19 مردادماه در سالن بین المللی حافظ به مساحتی حدود 7000 متر مربع با ظرفیت حدود صد تا صد و پنجاه کمپانی برکزار خواهد شد.

شهر شیراز نگینی است از زیبایی و طراوت . هر گوشه و هر گذری از شهر شیراز در دل خودی و بیگانه ، خاطره ای بر جای میگذارد که فراموش نشدنی است.

محمود بندرچی، رییس ستاد برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر شیراز در اظهاراتی خاطرنشان کرد : این شهر بدلیل ظرفیت حجم بالای توریست خارجی و شرایط خاص اب و هوایی می تواند در بخش داخلی بازارخوبی را داشته باشد.

وی در ادامه افزود: گرچه صنعت طلا و گوهرسنگها در بازار شیراز رشد کرده است ولی هنوز نتوانسته به سمت ساماندهی سوق یابد و امید است با برگزاری نمایشگاه به این مهم دست یابیم.

بندرچی همچنین از این مساله ابراز تاسف کرد که افراد فعال در حوزه طلا و جواهر برای برگزاری نمایشگاه حرفه ای ، مهارت لازم را ندارند و در استانهای بزرگی چون شیراز ، اصفهان ، مشهد که دارای مزیت هستند هنوز نمایشگاهی که شایسته کشور است فراهم نشده است .

بندرچی اظهار داشت: میزان استقبال از نمایشگاه بعد از 4 دوره تجربه در کیش و شناخت بیشتر این صنعت باعث رشد کمی و کیفی نمایشگاه شده است.

مدیر عامل رستاک پاد ویژن از همکاری اتحادیه شیراز و و به خصوص اقای مستغنی تشکر و قدردانی کرد و گقت: در راستای بالا بردن بار علمی در حاشیه این نمایشگاه می توان از حضور اساتید داخلی و خارجی و کارگاههای اموزشی بهره برد.

وی در پایان تاکید کرد: رکود هست اما زندگی هم جریان دارد. بخش خصوصی باید خودش به خودش کمک کند زیرا صنعت طلا و جواهر پتانسیل کافی برای رشد اقتصادی را دارد ولی متاسفانه هنوز در کشور به جایگاه واقعی خود نرسیده است.امیدواریم با برگزاری این نمایشگاهها زمینه پیشرفت این صنعت فراهم شود.

انتهای پیام /

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد