اونس طلا2209.88
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سهام آسیایی از پایین‌ترین سطح ۳.۵ ماهه بازگشت

پس از این که نرم شدن گفتمان چین و آمریکا کمک کرد تا نگرانی‌های تجاری کاهش پیدا کند، و با انتظار از این که پکن مشوق‌های مالی بیشتری ارائه کند، سهام آسیایی رشد کردند.

در معاملات امروز، چهارشنبه پس از اینکه نرم شدن گفتمان ترامپ در مورد جنگ تعرفه‌ای آمریکا و چین، کمک کرد تا نگرانی‌های تجاری کاهش پیدا کند، و با انتظار از اینکه پکن مشوق‌های مالی بیشتری ارائه کند، سهام آسیایی از پایین‌ترین سطح ۳.۵ ماهه خود بازگشت.

سهام آسیایی که قبل از باز شدن بازارهای چین در حال افت بودند، با رشد قدرتمند سهام این کشور پس از ۲ روز ضرردهی، دوباره بالا آمدند.

کوتا هیرایاما، اقتصاددان ارشد امور اقتصادهای در حال ظهور در شرکت اوراق اس‌ام‌بی‌سی نیکو در توکیو، گفت: سهام چین به این سبب در حال رشد هستند که در جلسه‌های معاملاتی اخیر قیمت آنها بیش از حد پایین آمده و برای خریداران مطلوب شده‌اند. از سوی دیگر حال‌وهوای بازارها پس از این بهبود یافت که به نظر می‌رسد ترامپ خواهان مصالحه با چین است.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۰.۵ درصد رشد کرد. این شاخص دیروز درحالی که اختلافات تجاری بین چین و آمریکا تشدید شده بود، به پایین‌ترین سطح خود از ماه ژانویه تا کنون افت کرده بود. پکن روز دوشنبه تعرفه‌های واردات ۶۰ میلیارد دلار از کالاهای آمریکا را بالا برد. این پس از آن انجام شد که واشنگتن روز جمعه تصمیم گرفت تعرفه‌های واردات ۲۰۰ میلیارد دلار از کالاهای چینی را از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد افزایش دهد.

اما ترامپ سه‌شنبه شب اعلام کرد که گفتگوی بسیار خوبی با چین داشته است و تاکید کرد که مذاکرات بین دو کشور هنوز پابرجاست و لغو نشده است. پس از اظهارات ترامپ، شاخص‌های وال‌استریت در ساعات شب (خارج از ساعات رسمی معاملات) جهش کردند.

نیکی ژاپن ۰.۲۸ درصد بالا آمد.

در بازار چین، کامپوزیت شانگهای ۱.۱۳ درصد جهش کرد و شاخص هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۰.۷۰ درصد رشد کرد.

ای‌اس‌اکس استرالیا ۰.۷۴ درصد و کوسپی کره‌جنوبی ۰.۵۹ درصد بالا آمدند.

در بازار ارز، نرخ برابری یوآن چین با دلار که تا پایین‌ترین سطح ۵ ماهه ۶.۹۲۰۰ افت کرده بود، تا نرخ ۶.۹۰۰۵ بازگشت.

نرخ برابری دلار با ین ژاپن هم از پایین‌ترین نرخ ۳ ماهه ۱۰۹.۰۲۰ بازگشت و در نرخ ۱۰۹.۶۱۵ تثبیت شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد