اونس طلا2325.14
مظنه15,336,000
18 گرم3,540,300
ارزش سکه34,552,008
قدیم (بهار)39,300,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

برجام؛ موضوع مذاکرات وزرای خارجه روسیه و چین

در مسکو اعلام شد که وزیران امور خارجه روسیه و چین امروز (دوشنبه) مذاکراتی را درباره وضعیت بوجود آمده درباره برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لزوم حفظ این توافقنامه‌ بین المللی انجام خواهند داد.

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که "سرگئی لاوروف " و "وان ایی " وزرای خارجه روسیه و چین امروز (دوشنبه) مذاکراتی را درباره اوضاع پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، ونزوئلا و کره شمالی انجام می دهند.
بر اساس این اطلاعات، وزرای خارجه روسیه و چین در این دیدار به تبادل نظر دربار طیف وسیعی از مسائل مهم در دستورکار بین المللی، به خصوص روند اوضاع در ونزوئلا، وضعیت در منطقه شبه جزیره کره و همچنین لزوم حفظ توافقنامه هسته ای با ایران با توجه به شرایط بوجود آمده پیرامون برجام، خواهند پرداخت.
وزارت خارجه روسیه یادآور شده، مقامات مسکو و پکن در اکثر مسائل بین المللی دیدگاهی کاملاً مشابه یا بسیار نزدیک به یکدیگر داشته و خواستار حل و فصل مشکلات بر اساس همبستگی، منافع مشترک همه طرفین و همکاری های متقابلاً سودمند و عادلانه هستند.
وزرای خارجه روسیه و چین در این دیدار همچنین فراهم سازی مقدمات سفر "شی جین پینگ " رهبر چین به روسیه که قرار است در اجلاس بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (8-6 ژوئن/اواسط خرداد ماه) شرکت کند، را بررسی خواهند کرد.
علاوه بر این، انتظار می رود که دو طرف دورنمای توسعه آتی در مشارکت روسیه-چین با توجه به نتیجه مذاکرات اخیر رهبران دو کشور در حاشیه دومین نشست سران «یک کمربند-یک راه » که در پکن برگزار شد را نیز مورد بررسی قرار دهند.
انتهای پیام/

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد