اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بیانیه روسیه خطاب به جامعه جهانی در خصوص ایران

وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به ادامه حمایت مسکو از فعالیت‌ هسته‌ای بوشهر و کارخانه غنی‌سازی اورانیوم در فردو، از سایر کشورها خواست روابط تجاری با ایران را قطع نکنند.

وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای درباره تصمیم ایران برای کاهش تعهدات خود در قبال برجام اعلام کرد: مسکو به حمایت از توسعه نیروگاه هسته‌ای بوشهر و کارخانه غنی‌سازی اورانیوم در فردو ادامه خواهد داد.
در این بیانیه همچنین آمده است:
"همکاری‌ مسکو و تهران به منطور توسعه برخی نیروگاه‌های هسته‌ای در ایران ادامه دارد. حمایت روسیه از فعالیت‌های ایران برای توسعه نیروگاه هسته‌ای بوشهر و کارخانه غنی‌سازی اورانیوم در فردو ادامه خواهد یافت.
آمریکا سال گذشته با خروج از برجام، علاوه بر نقض تصمیم سازمان ملل متحد، علیه این کشور تحریم‌های یکجانبه اعمال کرده است. آمریکا بر سایر کشورها فشار وارد کرده تا از برقراری روابط عادی اقتصادی با ایران امتناع کنند. این اقدامات ایالات متحده محکوم است.
تهران ظرف این مدت زمانی نتوانست از مزایای اقتصادی در چارچوب برجام بهره‌مند شود. همه کشورهای طرف برجام را فرا می خوانیم تا مسئولیت‌های خود در قبال این توافق بپدیرند. ایران را نیز به امتناع از کاهش تعهدات خود در قبال برجام دعوت می کنیم.
کشورها نباید روابط اقتصادی خود با ایران به ویژه در زمینه انرژی را محدود کنند. ساز و کار مالی ویژه موسوم به «اینستکس» باید به سرعت اجرا شود. تمام کشورها از جمله روسیه که با ایران روابط تجاری برقراری می کنند، خواهند توانست از مزایای این سیستم بهره ببرند".

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد