اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نتانیاهو بار دیگر از اقدامات ضدایرانی ترامپ تمجید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تمجید دوباره از اقدامات ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، گفت تل‌آویو به دنبال تشدید هرچه بیشتر فشارهای سیاسی به ایران است.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که بارها از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به دلیل تلاش برای اعمال فشار به ایران تمجید کرده، روز چهارشنبه بار اقدامات ضدایرانی کاخ سفید را ستود.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌پست»، نتانیاهو که در مراسم یابود «هلوکاست» در قدس اشغالی صحبت می‌کرد، گفت خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران و قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست موسوم به گروه‌های تروریستی آمریکا، اقداماتی است که مورد حمایت قاطع او قرار دارد.

وی با تهدیدآمیز توصیف کردن فعالیت‌های ایران در منطقه، گفت: «سیاست ما در قبال ایران روشن است: در حوزه نظامی، مهار تهاجمی تلاش‌های ایران برای استقرار نظامی در نزدیکی مرزهای ما.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «در حوزه سیاسی، فشار، فشار و فشار بیشتر.»

ترامپ از زمان حضور در کاخ سفید سیاست‌هایی را در غرب آسیا در پیش گرفته که به طور کامل مورد حمایت و خواست تل‌آویو بوده است.

او ابتدا در دسامبر ۲۰۱۷، قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، چند ماه بعد از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد و تحریم‌های رفع‌شده علیه جمهوری اسلامی ایران را احیا کرد. او ماه گذشته میلادی هم منطقه «جولان» اشغالی را که بر اساس قوانین بین‌المللی همچنان جزئی از خاک سوریه است، به عنوان بخشی از فلسطین اشغالی به رسمیت شناخت.

گفته می‌شود در «طرح صلح» هم که واشنگتن برای پایان دادن به مناقشه فلسطین تدوین کرده و قرار است به زودی رونمایی شود، آمریکا راهکار «دو دولتی» را نیز کنار گذاشته و برای فلسطینی‌ها صرفا یک منطقه خودمختار تعیین کرده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد