دریافت روزانه نرخ طلا سکه و ... ( پیامکی و تلفن گویا ). جدید ترین ژورنال طلا و جواهرات
اونس طلا1270.8
مظنه1,858,500
18 گرم429,000
ارزش سکه4,187,201
قدیم (بهار)4,620,000
جدید (امامی)4,763,000
نیم2,610,000
ربع1,650,000

افرادی که اهل فن نیستند طلای آب‌شده نخرند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران درباره خرید طلای آب شده گفت: مردمی که اهل فن نیستند، به سمت طلای آب شده نروند و از مصنوعات طلا استفاده کنند.

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر

آیت محمدولی درباره ممنوعیت خرید طلا گفت: در قانون منعی برای خرید طلا وجود ندارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با تأکید به اینکه فلز طلا، فلز خاصی است و نیاز به اهل فن دارد توضیح داد: هر کسی امکان سنجش و تشخیص درجه و عیار طلا را ندارد و نمی‌تواند ذاتش را تشخیص دهد. به همین علت از مردم تقاضا داریم به سمت طلای آب شده نروند.

وقتی اهل فن نیستید طلای آب شده نخرید

وی با بیان اینکه در هر صنفی افراد و واحدهای صنفی متخلفی وجود دارد که کل صنف را زیر سؤال می‌برند، افزود: توصیه ما این است که مردم وقتی اهل فن نیستند، به سمت طلای آب شده نروند و از مصنوعات طلا استفاده کنند زیرا سازمان و تشکلی وجود دارد که درباره آن پاسخ بدهد اما فروشندگانی که به‌صورت گذری بدون جا و مکان وجود دارند، امکان ردیابی و رهگیری وجود ندارد.

محمدولی درباره اینکه افراد به چه علت به سمت طلای خام می‌روند، توضیح داد: یکی از دلایل عمده گرایش به سمت طلای آب شده این است که هزینه کمتری بابت طلای آب شده پرداخت می‌کنند ولی این نکته را در نظر نمی‌گیرند که هزینه خرید طلای آب شده و ضرر و زیان آن به علت مقدار و حجم زیادش بسیار بالاست چرا که اتحادیه امکان رصد و پیگیری آن را ندارد.

طلا تنها فلزی است که هر کس آن را خریداری کند ضرر نمی‌کند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با بیان اینکه تفکری که وجود دارد این است که طلای خام اجرت ندارد اما به این نکته توجه نمی‌کنند که طلا هیچ‌گاه ضرر ندارد، توضیح داد: تجربه نشان داده است که طلا تنها فلزی است که هر کس آن را خریداری کند، ضرر و زیانی نخواهد کرد و در بلندمدت همیشه قیمت طلا افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با مقایسه طلای ساخته شده و طلای خام درمی‌یابیم که ضرر و زیان در طلای ساخته شده بسیار پایین‌تر از آن مقدار است که بابت اجرت پرداخت می‌شود.

محمدولی با اشاره به مردم دیگر کشورها گفت: مردم دیگر کشورها نیز به خرید مصنوعات و طلا روی آورده‌اند چرا که طلا به‌عنوان یک سرمایه در دیگر کشورها نیز در نظر گرفته می‌شود. همچنین ذخیره استراتژیک و پشتوانه پولی هر کشور طلا است.

قیمت طلا بر اساس قیمت جهانی طلا است

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران درباره نحوه مشخص شدن قیمت طلا گفت: اولین چیزی که در تعیین قیمت طلا نقش دارد، قیمت جهانی هر اونس طلا است. بنابراین قیمت هر اونس طلای جهانی قیمت طلا در ایران را مشخص می‌کند. یعنی قیمت طلا در تمام دنیا چه در ایران، چه در کشورهای عربی و چه در اتحادیه اروپا یک قیمت است.

وی با توضیح اینکه دلار و طلا مکمل یکدیگر هستند، تشریح کرد: قیمت ارز و دلار در کشور ایران به‌نوعی است که دلایل نوسانات در بازار طلا را فراهم کرده است.

باید بازار طلا را با مدیریت به تعادل رساند

محمدولی افزود: مردم به‌عنوان تقاضاکننده برای مصارف خود تقاضای ارز و طلا دارند و می‌بایست هر آنچه که تقاضا برایش وجود دارد، مسئولان اقتصادی برایش عرضه ایجاد کنند تا بازار به تعادل برسد آن‌هم به قیمت ثابت. یکی از دلایل مهم گرانی طلا، افزایش قیمت ارز است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران تأکید کرد: باید سیاست‌های اقتصادی کشور را به‌سمتی ببریم تا بتوانیم آرامش را در بازارهای کشور ایجاد و با مدیریت صحیح، از بروز نوسانات در بازار جلوگیری کنیم.

وی با انتقاد از وضعیت بازار سکه گفت: اگر به اندازه کافی سکه گرمی برای تقاضای مردم وجود داشته باشد، یک گرم طلا نباید یک میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.

محمدولی با اشاره به حضور  همتی در بانک مرکزی توضیح داد: تغییر در مدیریت بانک مرکزی، برخی از معضلات و مشکلات را برطرف و موضوع بازار متشنج سکه را کمتر کرده است اما همچنان حباب در بازار سکه وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران اذعان کرد: تولیدکنندگان و فروشندگان طلا از التهابات بازار اصلاً راضی نیستند. افزایش قیمت یک گرم طلا که از یکصد هزار تومان در سال ۹۶ به ۵۰۰ هزار تومان در حال حاضر رسیده است در حقیقت به‌نوعی باعث رکود کسب و کار این صنف هم شده است.

وی درباره  مالیات بر طلا توضیح داد: به علت وجود مالیات بر طلا، تقاضا برای خرید طلا کاهش پیدا کرده است.

محمدولی ادامه داد: اگر دفاتر روزانه بنک‌داران و فروشندگان عمده طلا را بررسی کنیم، معاملات آنها با همکاران‌شان در صنف طلا نسبت به سال‌های گذشته به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

مالیات بر ارزش افزوده بعد از ۱۰ مرتبه طلا را نابود می کند

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با تأکید بر اینکه ذات طلا امکان گرفتن مالیات بر آن وجود ندارد، توضیح داد: اگر به این شیوه فعلی مالیات بر ارزش افزوده از طلا گرفته شود، بعد از ۱۰ مرتبه خرید و فروش طلا، یک گرم طلای خریداری شده از بین می‌رود و دیگر به‌وجود نخواهد آمد چرا که از ذات طلا و خودِ طلای آب شده که هیچ تغییری نکرده است، مالیات دریافت کرده‌اید.

وی با اشاره به موضوع صادرات توضیح داد: با وجود هزینه‌های سربار از جمله مالیات بر ارزش افزوده، گمرک و ... امکان صادرات و رقابت در بازارهای جهانی برای صادرکنندگان طلا و جواهر ایران وجود ندارد.

محمدولی با تأکید بر اینکه صادرات طلا نیاز به آرامش در اقتصاد دارد، توضیح داد: وجود آرامش در بازار سبب می‌شود که خرید و فروش هم برای فروشنده و هم برای خریدار به‌صرفه باشد و ایجاد ضرر برای دو طرف نخواهد داشت.

صادرات طلا به کشورهای عربی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با اشاره به حذف ارزش افزوده و مقررات گمرکی برای واردات شمش طلا گفت: بازارهای عراق، پاکستان، بحرین و عمان از مصنوعات ایران به‌شدت استقبال می‌کنند و مایلند که کار دست هنرمندان ایرانی را خریداری کنند و با تسهیل در فرآیند واردات شمش طلا و صادرات مصنوعات طلایی، افزایش مشتریان طلای ایرانی را فراهم می‌کنیم.

وی درباره موضوع مطرح شده درباره پول - طلا گفت: در این باره مطلبی را نشنیده‌ام اما اگر این اتفاق بیفتد نیاز دارد تا راهکارهای آن به‌لحاظ ساختاری و عملیاتی در نظر گرفته شود و بعید است که امکان عملیاتی شدن این طرح وجود داشته باشد.

محمدولی با اشاره به افزایش جمعیت جهان توضیح داد: با افزایش جمعیت،  تقاضا برای خرید طلا نیز افزایش می‌یابد. این در حالی است که امکان جوابگویی این تقاضا با منابع فعلی طلا در جهان وجود ندارد.

قیمت طلا در جهان افزایش پیدا خواهد کرد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران با اشاره به افزایش تقاضا تأکید کرد: در آینده به علت افزایش تقاضا، قیمت نیز در جهان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در مورد تعداد واحدهای فعال صنفی در حوزه طلا و جواهر در تهران گفت: در حال حاضر ۷ هزار واحد صنفی در تهران فعال هستند که از این ۷ هزار واحد، تنها ۳ هزار واحد دارای پروانه کسب هستند.

یک هزار واحد فروش طلا تعطیل شدند

محمدولی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی تأکید کرد: از ۷ هزار واحد فعال فروش در صنف طلا و جواهر حدود یک هزار واحد از اوایل سال ۹۶ تاکنون تعطیل شده‌اند که یکی از دلایل اصلی تعطیلی این واحدهای صنفی، مالیات بر ارزش افزوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران درباره تولیدکنندگان طلا و جواهر گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ تولیدکننده کوچک و بزرگ طلا و جواهر در سطح استان تهران فعالیت دارند که پس از نابسامانی‌های اقتصادی و شرایط سخت درآمدی، ۷۰۰ الی ۸۰۰ واحد صنفی از ابتدای سال ۹۶ تعطیل شدند.

وی با اشاره به تعطیلی واحدهای تولیدکننده و فروشنده طلا و جواهر توضیح داد: وقتی مشکلات اقتصادی زیاد شود، واحدهای تولیدکننده خرد توان ادامه کار را نخواهند داشت و صنف طلا و جواهر را رها می‌کنند و برخی نیز به کار پیک موتوری مشغول می‌شوند.


سایر خبر های این گروه
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
D
0 0

توازن میگه :

تاریخ: 1398/02/19 ساعت 14:08
در مورد زمان فروش آبشده دوستان لطفا نظر بدید

3 1

Molti milyarder میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:39
درود بر همه دوستان.و استاد اعظم
اشاره استاد احتمالا به فروپاشی اقتصاد امریکا ست و وابستگی سایر ارزها به دلار
که احتمالا در فصل انتخابات امریکا اتفاق خواهد افتاد
بعضی پیشبینیها افزایش شدید انس حتی تا ۲۰ برابر میباشد
ایران بخاطر نه پیوستن به اقتصاد جهانی همان تور که استاد فرمود کمترین اسیب راخواهد دید
اما دوستان امریک ( فدرال رزرو) به این راحتی اقتصاد جهانی را از دست نخواهد داد
بلکه همچون گذشته (1930. ۱۹۸۵. ۲۰۰۸. ۲۰۱۲) با افزایش قیمت انس در قیمت بالاتر. انرا مدیریت خواهد کرد
نتیجه اینکه تا ۳ سال اینده احتمال افزایش شدید انس بسیار بالاست این را در نظر داشته باشیم

3 0

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:32
مهمترین عامل افزایشی شدن قیمت طلا و ارز طی روزهای اخیر خروج سرمایه های کلان از بازار خودرو و ملک و ورود این سرمایه های سرگردان به سمت و سوی بازار طلا و ارز میباشد.

2 0

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:25
فراموش نکنید فروپاشی اقتصاد جهانی = اونس 10 هزاردلاری و شاید هم بیشتر !

3 0

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:34
پیش بینی ها حکایت از اونس پنج تا شش هزار دلاری تا سال 2022 داره،و فروپاشی اقتصاد امریکا رو بزرگترین سرمایه داران دنیا پیش بینی کردند

2 1

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:34
البته بنده به شخصه بعید میدانم که اقتصادهای پرقدرتی همچون آلمان، امریکا، چین و ... به یکباره دچار فروپاشی شوند. تنها عاملی که باعث فروپاشی اقتصاد جهانی خواهد شد جنگ جهانی سوم میباشد.

3 1

قاسم روشن میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:04
من یه نظر دادم در خصوص اینکه حرف آقای استاد اعظم مبنی بر آرامش و امنیت بعد سه سال در ایران و ناامنی و آشوب در جهان منطقی نیست و اشتباه است.
چندنفری هم به حرفم نمره ممنفی دادن.
برام جالبه این ملت ما تو دلشون چی میگذره! مگه امکان داره که از هوا و غیب مشکلات حل بشه؟؟ وقتی زیرساختهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما مشکل داره چطور ممکنه مشکلات حل بشه؟!
در این بازار حتی یک نفر از هشتاد میلیون ایرانی نمیتونه برایند واقعی از ماه آینده ایران برده بعد چطور این آقای استاد اعظم اومده میگه صد در صد حرفم به وقوع می پیونده!! یه عده ظاهر بین هم تاییدش میکنن.
متاسفم برای این شرایط
امیدوارم از خواب تخیلات، غفلت و تنبلی بیدار بشیم و راه واقعی مبتنی بر اصول علمی رو پیش بگیریم.

2 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:31
استاد اعظم
اینجا یه سایته که هر کسی میتونه آزادانه نظراتش رو بنویسه،هر کسی هم بر اساس دانش،تجربه و آموخته هاش یه تحلیلی از شرایط داره،اینکه ما مخالف نظرات هم باشیم کاملا طبیعیه ،اما اینکه به هم توهین کنیم و همدیگه رو متهم کنیم به انواع عناوین کار درستی نیست.
شما هم مثل قبل لطفا نظراتتون رو به اشتراک بگذارید،همه حق داریم مخالف یک نظر باشیم،اما حق نداریم دیگران رو بخاطر اینکه نظراتشون با ما متفاوته تحقیر کنیم.
بهتره در یک محیط دوستانه همه از نظریات همدیگه استفاده کنیم،شما هم مثل قبل لطفا نظراتتون رو بگذارید. ممنونم

1 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:20
جناب روشن ظاهربینی بدلیل نداشتن اطلاعاته،کسی نگفته که بعد از سه سال ایران بهشت میشه،استاد اعظم گفت ایران امنترین مکان خواهد بود و اقتصاد جهانی دچار فروپاشی میشه،من برای افرادی مثل شما که با این نظریه مخالفید نوشتم که لطفا زحمت بکشید و درباره آینده اقتصاد جهانی و دلائل فروپاشی آن و آینده اونس مطالعه کنید تا اینقدر راحت دیگران رو بر اساس ظواهر متهم به ظاهربینی نفرمائید.

1 2

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 12:19
حق با شماست من اشتباه میکنم
متاسفانه برخی کاربران من رو نسبت به ادامه راهنمایی ها دلسرد کردند
دیگه کسی از من راهنمایی نخواد
پیام خصوصی هم جواب نمیدم
در مورد خرید یا فروش هم قبلا هر نظری دادم 100 درصد درسته
نا سپاسی هم حدی داره بالای 90 درصد راهنمایی صحیح کردم برخی اون 10 درصد رو بزرگنمایی میکنند
به من مربوط نیست هر کی هر جور راحته معامله کنه

4 0

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 11:34
متاسفانه تمامی مرز قیمتها شکسته شده و روند افزایشی ادامه دارد:
درهم بالای 4 هزارتومان
دلار بالای 15 هزارتومان
سکه تمام بهار بالای 5 میلیون تومان
سکه یک گرمی بالای 1 میلیون تومان
طلای آب شده بالای 2 میلیون تومان

4 7

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 00:14
ظاهرا این سایت تبدیل شده به محل بازی بچه ها !

2 9

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 02:56
دقیقا نینی سایت

3 5

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 23:51
دوستان عزیز خرید گرمی نیم امامی توصیه میشود طرح قدیم و ربع امن نیست.

8 4

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 00:17
شما کارو زندگی نداری که روزی ۲۰ الی ۳۰ تا کامنت و نظر بی محتوی و تکراری می گذاری ؟

1 6

مجید آتش میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 23:14
آیا درسته که خرداد ماه موعد پیش فروش دو و نیم میلیون سکه هست و تحویل میدن؟اگه این اتفاق بیفته تو قیمت سکه تاثیر میزاره؟

4 3

علی ایزدی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 23:37
از آخر اردیبهشت تا مهر ماه دیگه خبری از تحویل سکه نیست

4 4

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 22:48
سلام آقا مسعود
اساتید تشریف دارند و از تحلیلهای آنها بهره می بریم.
بنده همچنان نظرم سرمایه گذاری روی طلا می باشد بعضی از دوستان فکر می کنند که به نفع خودم تبلیغ می کنم.
نمی خوام بگم طلا و سکه ندارم ولی اگه به طور مثال سکه به قیمت ۵ میلیون یا دلار به قیمت ۱۵۰۰۰ خریده باشم ولی دوست دارم قیمت آنها به یک چهارم کاهش پیدا کنه. دلیلم هم اینه که درآمد من به ریاله و تمام مایحتاج زندگی را با دلار ۱۵ هزاری و یا شاید در واقع ۲۰ هزار تومانی خرید میکنم و هر روز این خریدها انجام میشه. اگه کاهش قیمت دلار را داشته باشیم زندگی راحت و بدون دغدغه ای داریم. حالا به طور مثال ۲۰۰ سکه من بشه سکه ای بیست میلیون چه فایده ای داره، از آن طرف با درآمدم که هر روز بی ارزش میشه رب گوجه قوطی ۸۰ هزار تومان بایستی بخرم و یا گوشت کیلویی ۵۰۰ هزار تومان بخرم.
اگه من میگم طلا خوبه فقط به خاطر شرایطی که بر کشور و جامعه بین المللی حاکمه و هدفم تا حدودی حفظ قدرت خرید می باشد.

3 3

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 00:23
دوست گرامی شاطی عزیز در مقطع کنونی سرمایه کذاری روی طلا بهترین گزینه است چون روند دلار صعودی است منتهی روند اونس نامشخص است که روی بازار ما تاثیر زیادی ندارد ؛

9 1

GHOST666 میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 21:21
دلار فردا 14800 تا 15000
قیمت واقعی دلار 20هزارتومان هست

7 2

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 22:14
قبول دارم دلار دستوری و تصنعی پایین است.

5 1

GHOST666 میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 21:13
استاد اعظم واقعی تو این سایت کسی هست نظرات 100% دقیق بود

2 2

olgoo میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:43
آخرین پست رو هم بگم خیر الدنیا ولآخره
با لار سیزده خداحافظی
کف دلار 14,200تا 14,500
ولی شما رو همون 14,500 در نظر بگیر

2 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:19
متاسفانه دلار امروز مرز 15 هزارتومان رو رد کرد و سکه یک گرمی هم در آستانه میلیونی شدن قرار گرفته...

1 2

olgoo میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:17
این که تا چه قیمتی اصلاح میکنه بستگی داره به ورود میدانی بازار ساز و این که کی دست تو جیبش کنه بازار باید یک ساعت یکبار تحلیل بشه در وقت کار اگر در 15,200تا 15,300 تثبیت بده ممکنه تا سقف . . . و یک پیش بینی کنم برای فردا : دلار صرافی بانکی
open : 14690

4 2

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:48
دمت گرم همینه یورو هم برای فردا 16700 برو حالشو ببر

6 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:55
دوستان عزیز نظر استاد اعظم رو کاملا به یاد داشته باشید برام جالب بود منظورش از 3 سال دیگه هم ارز دیجیتال و این جور چیزاست باید بگم استاد اعظم عزیز شما نظرات بسیار عالی دارید با این اوصاف با این نظر شما هم مخالفم ایالات متحده اجاز ظهور چین یا هیچ ارز دیجیتال یا هیچ قدرت را که بخواهد دلار را به چالش بکشدرا نمیدهد با این اوصاف این نظر شمارو هم میزنیم در حافظه بلند مدت دوستان خود قضاوت کنید.

1 1

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:47
استاد اعظم عزیز میشود لطفا بیشتر توضیح دهید؟ بر اساس چه شواهدی چنین پیشبینی نموده اید؟

4 5

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:06
قدرت امریکا در حال نابودی هست کمتر از 3 سال دیگه امریکا پر شبیه کلاغ
من میدونم هدف شما راهنمایی از من برای سرمایه گذاری و منفعت بردن در اینده هست چون قبلا نهایت استفاده رو از تحلیل های من بردی
دعوای زرگری و نظرات مخالفانه شما هم نوعی بهانه هست
با این روش نمیتونی موفق بشی

4 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:46
دوستان عزیز با توجه به نظری که قبلا نوشته بودم کم کم داریم میریم به سمت مرحله خطرناک نابودی ملک و حتی خودرو درمورد دوست عزیزی که قصد خرید ملک دارن به نظرم چند ماه صبر کنید احتمالا خبری ناگوار در راه است حتی اگر 5050 باشد ارزش صبر کردن داره حذف قیمت از سایت ها که بخشی از دستوری بود رو چند روز قبل از اجرا گفته بودم در ضمن درمورد دستوری توضیح زیادی نمیتوانم بدهم فقط گوشه ای را در جامعه اجرا کردند و دیدید یاحق.

0 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:16
استاد اعظم 2 شما می تونید چندتا از اون دستوراتی رو که شنیدید اینجا بنویسید،زمان صحت و سقم گفته های شما رو مشخص خواهد کرد

3 2

استاد اعظم 2 پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 20:15
دوست عزیز استاد اعظم من چه قولی به شما دادم بگو تا به اون عمل کنم گفتی سکه 4600 و 1850 مظنه میشه همه هم یادشون گفتم توخواب ببینی به نظرم آن همین حالا باید محو بشی دوستان خودشون دیدند و قضاوت کردند.در ضمن بهتره به جای تقابل تعامل رو انتخاب کنید برای همه بهتره.

2 4

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:58
من دقیق نمیدونم نام کاربری قبلی شما در این سایت چیه؟ شوگان یا تیز بین یا لاتاری
ولی هر کی هستی هزاران بار در پیام خصوصی یا نظرات از من کمک گرفتی
ساختن نام کاربری شبیه به من یعنی الگو گرفتن از من
خوشحالم ورژن 2 کاربری من ساخته شده به امید ساختن ورژن های بعدی توسط سایر کاربران
قول خود رو که فراموش نکردی؟ در صورت شکست از من باید در افق محو بشی

4 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:18
متاسفانه برخی سرمایه داران در حال کوچ از ایران به سایر کشورها به دلیل نگرانی از اینده هستند
من به همه شما قول میدم تا 3 سال اینده همه دنیا غیر از ایران نا امن میشه یعنی امن ترین منطقه کره زمین ایران خواهد بود (این رو یادداشت کنید)
کمتر از 3 سال دیگه تورم و پول و... همه چی تغییر شکل میده
بعد از این زمان نه دلاری هست نه ریالی و نه هیچ ارزی دیگه (صد در صد اتفاق می افته)

3 1

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 02:58
شما پیش بینی جنگ جهانی رو دوسال پیش داشتید اول اونا راست و ریست کن بعد پیش بینی های بعدی رو رو کن حضرت اجل

2 3

قاسم روشن پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 22:59
من نظرات اقتصادی شمارو قبول دارم ولی در خصوص این حرفتون باید بگم در یک هاله ای از آرامش کاذب بخاطر شرایط معیشتی خودتون هستید و به قولی این حرفتون بیانگر شکم سیرتون هست. چرا؟؟
خیل عظیم جوانان بیکار با مدارک دانشگاهی لیسانس تا دکتری
فساد سیستماتیک در ارگانهای مختلف سیاسی، اداری، اقتصادی چه خصوصی و چه دولتی
تورم افسار گسیخته که برای بسیاری از جوانان حتی امکان تامین کف هرم مازلو رو هم دریغ کرده
فساد عمیق فرهنگی در بدنه جامعه مدنی
چی بگم آخه! از اقتصاد؟ بی دینی، سیاست ایدئولوژیک، سربازی اجباری، بیکاری، تورم، فحشا، پارتی، ریا، سیستم بانکی، روابط فامیلی، آگاهی و مطالعه زیر خط فقر، افسردگی و .....
حالت خوب نیست استاد اعظم. بجای شما بودم نامم رو میذاشتم شاگرد اعظم، چشماتو باز کنی خیلی چیزا هست که باید هنوز ببینی و یاد بگیری.

3 5

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:47
در جواب فردا
من هر چی میگم برگرفته از حقیقت هست هیچ وقت از خود و برای منافع شخصی حرفی نمی زنم همیشه سخن درست برای برخی نگران کننده و برای دیگری مسرت بخش هست
همه حرفی رو نمیشه گفت چون ظرفیت خیلی ها کامل نیست وگرنه حرف زیاده

1 4

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:37
استاد اعظم با وجود اینکه با خیلی از نظرات شما مخالفم اما باید بگم این تحلیل شما شجاعانه بود و با وجود اینکه الان شواهد بر علیه نظر شماست و اکثریت هموطنان برخلاف این نظر فکر میکنن اما من با شما در این زمینه موافقم و اطمینان دارم آینده از آن ملت ایرانه،البته قطعا امسال و سال آینده ،سال بسیار سختی خواهد بود.اما نتیجه اون امیدوار کننده س.سالهای پیش رو،سالهای حوادث غیر منتظره خواهد بود، چه برای ما و چه برای ابرقدرتها،سال آینده تا سال 2022 سال صعود خیره کننده طلا و اونس هست .مطمئنم این نظرات برای بسیاری غیر قابل باور هست اما دوستان میتونن تحلیلهای مربوط به اونس و اقتصاد جهانی و بحرانهای پیش رو را دنبال کنن

2 4

olgoo میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 18:18
طبق تحلیلی که ایام نوروز برای انجام دادم
بدون نقص تمام اهداف انجام شده وبعد از هدف دوم که 14,800 هست بدون اصلاح هدف سوم در فردا انجام میشود هدف سوم 15,200 تا 15,300 وبعد احتیاج به یک اصلاح دارد وسقف دلار برای فصل بهار تا نیمه تابستان 16,000 تومان میباشد .

0 0

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 23:38
جناب دکتر پیشگو، نگران نباشید!!
اونا هم ممنوع میشن!!!

3 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:19
خبر بسیار مهم:
از دیروز درج قیمت خودرو و ملک تو سایتهای دیوار و شیپور و سایر سایتها ممنوع شده است. همین امر باعث میشود که بزودی دلالها سرمایه خود را از بازار خودرو و ملک به بازار ارز و سکه منتقل کنند.

1 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 19:10
سلام،ممنون از تحلیلتون،فکر میکنید تا چه قیمتی اصلاح میده؟

2 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 18:12
آقای ظریف گفته که عربستان و امارات مشغول ترغیب ترامپ برای حمله نظامی به ایران هستند. خدایی نکرده اگر جنگی شروع شود مساوی سقوط وحشتناک قیمت ملک در ایران و افزایش شدید قیمت طلا و ارز خواهد بود.

1 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 18:42
خود مقامات امریکایی بطور رسمی به ایران اعلام کردن که بدنبال جنگ نظامی تحت هیچ شرایطی نیستند،اونها الان با فراهم کردن یک جنگ اقتصادی تمام عیار و بدون هیچ گونه هزینه ای در حال رسیدن به اهدافشون هستند،الان هم جنگ وجود داره اما جنگ اقتصادی نه نظامی.با این شرایط قیمت مسکن به نصف نخواهد رسید بلکه متناسب با تورم رشد میکنه ولی دچار رکود عمیقتری میشه،و در مورد طلا و ارز باهاتون موافقم با کنترل بانک مرکزی افزایش تدریجی خواهیم داشت

3 2

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 18:07
امروز با اینکه بانک مرکزی رسما اعلام کرد که قرار هست تا پایان هفته بازار متشکل ارزی شروع به کار کنه اما باز هم دلار امروز گران شد!

0 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 03:04
بازار متشکل ارزی خبرش از حودش بیشتر اثر داره بنابراین به این سادگیا روش نمیکنن

1 2

مجید آتش پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 18:34
بازار متشکل ارزی چی هست و میخواد چیکار کنه؟میشه لطفا یه توضیحی بدین

1 6

فریبنده میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 17:35
سلام مجید اقا البته من جز اساتید نیستم ولی بنطر من همین امروز سکه هاتونا بفروشید و تا چند روز دیگه صبر کنید بعد نصفش را طلای ابشده نصفش هم سکه خریداری کنید

2 2

مجید آتش میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 16:48
سلام خدمت اساتید،من یه مقدار سکه امامی جدید دارم یه مقدار هم پول نقد پول نقدو میخوام طلای آب شده بگیرم،آیا منطقیه که سکه ها رو هم بفروشم تبدیل به آبشده کنم یا همون سکه رو نگه دارم؟و دیگه اینکه موقع خرید آبشده به چه نکاتی توجه کنم چون اصلا سررشته ندارم.ممنون

1 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 17:53
آبشده رو از جای معتبر بخرید،عیارش رو مطمئن بشید،و از فروشنده حتمااا فاکتور بگیرید.

1 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 15:32
لطفا نظرتون درباره قیمت سکه و طلا در این هفته چیست؟

1 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 15:31
لطفا نظرتون درباره قیمت سکه و طلا در این هفته چیست؟

1 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 15:31
لطفا نظرتون درباره قیمت سکه و طلا در این هفته چیست؟

0 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 03:07
صعود فرسایشی

1 2

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 15:30
لطفا نظرتون درباره قیمت سکه و طلا در این هفته چیست؟

1 2

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 17:51
آقا کسری این هفته افزایشیه اما مراقب رکب جناب همتی در مورد بازار متشکل ارزی باشید،چون ممکنه در اوج قیمتها بخواد از بازار ارزی رونمایی کنه.ممکنه البته

1 3

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 14:27
شاطی جان کجای خبری ازت نیست ؟ تحلیل جدید ارایه کن استفاده کنیم

0 2

olgoo میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 14:05
سلام برشما
طرح تاسیس یک مدرسه با نام مدرسه عالی اقتصاد را دارم . افرادی که تمایل دارند در طلا گرام پیام بدهند . برای این کار خرید ملک مستقل در تهران مد نظر است که جنبه سرمایه گذاری هم دارد .

2 2

ملک میگه :

تاریخ: 1398/02/14 ساعت 12:02
سلام به همگی
سکه اگر خواستید بخرید
فقط سکه تمام بهارآزادی یا با تاریخ 1385 و قبل از اون را بخرید که هیچ کونه حباب قیمتی نداره
و اگر به خاطر افزایش انس یا دلار ، سکه بخوتد صعود کنه
سکه های فوق الذکر بیشترین افزایش را کسب خواهند کرد

6 1

شب خیز میگه :

تاریخ: 1398/02/13 ساعت 15:21
پیشاپیش ماه مبارک رمضان بر دوستان مبارک

5 6

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 23:23
دوستانی که خواهان سرمایه گذاری بین 100 میلیون تا 10 میلیارد هستند نگاهی به بازار ارز داشته باشند در ضمن برای دوستانی که قصد خرید خودرو دارند حتی مصرفی هم الان توصیه میکنم که نخرید که 20 تا 35 درصد کاهش را خواهد داشت با سهمیه بندی سوخت اوضاع بازار خودرو بدتر هم خواهد شد در مورد بازار ملک خبر بدی در راه است مصرفی هم فعلا نخرید دوستانی که خبر دوروز پیش منو به سخره گرفتند چه بخواهند چه نخواهند #دستوری اعمال میشود به زودی در پایان با تشکر از دوستان دوست عزیز علیپور نظر شما رو 100 درصد قبول دارم کار کشاورزی الان 200 درصد سود هم دارد با آمید موفقیت برای همه دوستان حتی منتقدین طی چند هفته و ماه های آینده این نظر را عینا مشاهده خواهید کرد.

0 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 03:01
دوست عزیز شما چند سالته

1 1

علی ایزدی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/13 ساعت 10:47
شما نظرت درباره ملک چیه که میگی نخرید یک چیزی بگو تا من قانع بشوم چون من میخوام بخرم در ضمن درباره خودرو نظرت درسته قبول دارم

5 4

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 21:51
دوستان عزیز من خبرهای خوبی برای ملک و خودرو ندارم که در این مورد منفی می زنم قصدم کوبیدن کسانی که ملک و خودرو دارند نیست خودم 2 تا آپارتمان دارم که برای سرمای گذاری سال 95 خریدم اما در برج 10 پارسال تاالان با حد اقل 20 درصد زیر قیمت فروش نرفته به نظرم در اوضاع کنونی فقط اولویت سرمایه گذاری به ترتیب ارز و سکه و طلا هست حالا خودتون قضاوت کنید.

3 2

علیپور پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 22:52
سلام دوستان بازهم نظرات خوب خودتون را برای ما ارسال کنید . با توجه به مشاهدات عینی و تحقیقات میدانی مسکن بدترین گزینه جهت سرمایه گذاریی که بخواد بسرعت نقد شوندگی داشته باشه یعنی رکود شدید اما همراه با تورم میباشد . اما طلا و سکه نقد شوندگی بالا و دارای حباب بالا و متاثر از خبرها و عدم افت قیمت با گذر زمان . خودرو دارای خبرهای هیجانی و دلال بازی شدید . اما یک بازار دیگه وجود داره که سود خوبی داره خرید محصولات کشاورزی در زمان برداشت محصول و فروش در اوج قیمت

4 6

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 18:46
ایران در ماههای آینده آبستن حوادث زیادی است... مسکن دیگر وارد دوران رکود شده و در آینده ای نچندان دور دلالان مجبور خواهند شد برای فروش خانه هایی که 1 میلیارد تومان خریده اند به خریداران التماس کنند تا شاید کسی حاظر شود آن خانه ها را به قیمت 700 میلیون و شاید هم کمتر خریداری کند... اما داستان طلا داستان دیگری است...

3 3

فردا میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 15:11
برای سود بردن در هر بازاری باید به دوران رکود ورونق اون بازار توجه کرد،هر بازاری که وارد دوران رکود بشه اگر ارزش سرمایتون میلیاردی هم بشه اما مشتری نباشه و یا کم باشه، سودش در بلندمدت عاید شما میشه.این رو اضافه کنم که شما در هر بازاری که سرمایه گذاری کنید در بلند مدت ،به سوددهی میرسید.
طلا:بهترین مکان امن در بحرانها و تنش های جهانی و اقتصادیه،قدرت نقدشوندگی بالایی داره.هم متاثر از نرخ ارز داخلی و هم اونس جهانیه.هر چه دنیا به سمت درگیری و تنش بره ،جنگ صورت بگیره و ناامنی رخ بده،سرمایه گذاران کلان با خرید طلا ارزش سرمایه هاشون رو حفظ میکنن.شما در هرجای دنیا می تونید اون رو با قیمت روز نقد کنید،با وجود تورم ،افزایش نقدینگی و تحریم و کسری بودجه، ارزش طلا باتوجه به بالارفتن نرخ ارز افزایش خواهد داشت
بازار مسکن: یکی از امن ترین بازار هاست که همیشه در بلندمدت سود خوبی داره،قدرت نقد شوندگیش تنها در شرایط رونق بالاست،در زمان تحریم ها و شرایط بد اقتصادی با گرفتن اجاره می تونید ازش سود ببرید.در زمانی که رشد جمعیت و گسترش شهرنشینی رو داریم و قدرت خرید مردم بالاست،بهترین گزینه سرمایه گذاریست،اما در صورت بروز جنگ و ناامنیهای داخلی قیمتش میتونه کاهش چشمگیری داشته باشه، در زمانی که رشد نقدینگی ،تحریم و تورم رو داریم مسکن هم حتی در زمان رکود همپای تورم رشد خواهد کرد اما بدلیل پایین اومدن قدرت خرید مردم وارد یک رکودتورمی میشه و با وجود قیمت بالا خرید و فروش کم میشه،در این شرایط اجاره دادن ملک بهترین گزینه برای سودآوری ست.بهترین زمان برای خرید ملک ،کمی قبل از پایان دوران رکود و بهترین زمان فروش آن در اواخر دوران رونق هست.این نکته رو در نظر داشته باشید که هر چه قدرت خرید مردم پایینتر بیاد فروش ملک سختتر خواهد بود هرچند که قیمت بالایی داشته باشه.
بازار ارز:طبیعتا با افزایش رشد نقدینگی،تورم،تحریم،کسری بودجه و....ارز افزایشی خواهد بود،اما این سرمایه گذاری بدلیل اینکه توسط دولت کنترل میشه و باعث ضرر به اقتصاد مملکت میشه در هیچ جای دنیا توصیه نمیشه.
بازار خودرو هم یک نوع سرمایه گذاریه که متاثر از نرخ ارز هست و برای کوتاه مدت میشه ازش سود بدست آورد.اما اون هم مثل مسکن بعد از یک مدت وارد رکود تورمی میشه.
دیگه هر کسی بسته به شرایط،میزان سرمایه ش و اهدافش، یک روش سرمایه گذاری رو انتخاب میکنه.
اما چون اینجا سایت طلاس پیشنهادم به دوستان اینه که این بازار رو تحلیل کنیم و از دانش هم استفاده کنیم.

2 1

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/13 ساعت 00:15
تحلیل بسیار پر محتوا وبا ارزشی بود ،
با تشکر

2 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 14:58
واقعا جای آقایان الماس وزرنگار خالی ،،هست،،،این دو عزیز هر چه نظر اشتراک میگذاشتند دقیق و بدون غرض و برهم زدن جو بود،،،هر جا هستند بهمرا مردم خوب ایران،،،سلامت و با نشاط باشند،،

0 0

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/15 ساعت 03:13
با کمال احترام انس روی بازار داخلی به شدت تاثیر داره دقیقا نقاط ورود بازار ساز نقاط حساس انس است

2 2

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 20:49
الان هم هستند منتهی با نام کاربری جدید نظر میدن در ضمن در مورد انس جهانی نظر نمیدن چون در بازار ما بی تاثیر هست

5 2

قاسم روشن میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 13:46
آنچه که من از نظرات احساس کردم واقعا حاکی از آن است که هرکسی بیشتر با نفع و ذهنیت خود نظر می دهد تا مبتنی بر شواهد علمی و بصری.
به نظر شخصی خودم طلا و سکه روند افزایش تدریجی خود را پیش خواهند برد و بعد از مدت اندکی ملک و زمین نیز وارد فاز افزایش ناگهانی قیمت می شوند. دلایلم اینها هستند:
اولا ملک و مسکن در کنار سرمایه نیازهای حیاتی و ذاتی انسان نیز هستند لا تمایل به آنها در هر صورت افول پیدا نمیکنه و قابل مقایسه با طلا، سکه و خودرو نیست.
دوم اینکه آیا منطقی هست قیمت سانتافه یا لندکروز یک الی سه میلیارد باشه و خانه ای صد متری در مهترین نقطه ونک هم سه میلیارد؟؟ همیشه کفه سنگین ترازو بعد از طلا، به نفع ملک و مسکن بوده هرچند شاید در بازه های کوتاه مدت خودرو از مسکن جلو زده باشد.
برخی از هموطن های احساسی هم گیر کردند بین منافع شخصی و احساسات انسان دوستانه. خطاب به آنها بهتره بگم عزیزم در هر عقیده ای هستی باید تلاش کنی برایند فکری خودت رو مستقل در نظر بگیری، اینوری گفتن و اونوری عمل کردن کل عقیده تو زیر سوال میبره.

2 1

casra میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 08:33
ظاهر از طریق سایت طلا پیامکی ارسال شده مبنی بر نطریات در خصوص تغییرات ایجاد شده در سایت،،،،
در ابتدا مسئولین و زحمتکشان عزیز سایت و کاربران و انسانهای خوبی که نظریات کارشناسی شده اشتراک میگذارند سپاسگزارم،،،،،خوشبختانه سریع تر از قبل نظر ارسال شده دوستان به اشتراک گذاشته میشود،،،و اگر مقدور میباشد قیمت دلار نیز ارسال شود،،،از دوستان عزیز تقاضای این را داریم که نظریات خوب خود را به موقع به اشتراک بگذارند تا همه بتوانند بهره کافی از همفکری داشته باشند،،ممنون

9 2

بی طرف میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 02:17
یادی بکنیم از کاربر سابق جناب کاردوست.
ایشان کلا" کاهشی بود. و خودش پول نقد را در بانک گذاشته بود و سود میگرفت و عقیده داشت سود بانکی بهترین گزینه است . و عقیده دیگرش هم این بود که با اجرای برجام( سال 92-) قیمتها برمیگردد به زمان اجرای قطعنامه 598 جنگ ایران و عراق .
هرچه یادداشت میگذاشتیم که کاردوست جان اشتباه میکنی با این دست فرمان که داری میری نابود میشوی گوش نمیکرد که نمیکرد . بعد از مدتها که سایت باز شده و دوستان نظر میدهند فکر کنم فقط آقامسعود یادش بیاید و کاربر رامین.
ولی بودند کاربرانی همچون زرنگار - اسفندقه و دیگران که خیلی منطقی اخبار و رویدادها را تجزیه و تحلیل میکردند.
و هیچ تعصبی هم نداشتند.
ولی متاسفانه کامنت ها را میبینم تعجب میکنم. و بیشتر به شوخی شبیه است تا واقعیت.
مثلا" : بازار طلا را بیا باهم بترکانیم. برویم بازار ملک را داغ کنیم . سرمایه ام را از بازار ملک خارج میکنم و خودرو را ارزان میکنم. .و خدا ساخته با کمک و مدد خط های اعتباری و اسامی مختلف و........هر کدام سازی میزنند
اینکه کشورمان در وضعییت عادی نیست را همه میدانیم. تحریم ها و شاید بهتر باشد بگوییم شدت تحریم ها . بیکاری - تورم - کسری بودجه دولت . همین قضیه سیل و ویرانی . هرکدام به تنهایی سندی هستند بر آینده مبهم اقتصادی . گرانی و افزایش قیمتها در تمامی بازارها اتفاق خواهد افتاد .
ولی اینکه دولت تا کجا بتواند آنرا کنترل کند و چقدر دراین راه مصمم است را نمیدانیم.
پس خواهشا" بخاطر منافع شخصی دیگران را دچار اشتباه نکنیم.
کاربری که سکه و دلار دارد مدام بر طبل سکه بالای 6 میلیون میکوبد . آن عزیزی که به تازگی خودرو خریده صحبت از ارقام نجومی خودرو میکند. و آن عزیز دیگر که ملک فروخته و مجدد قصد خرید دارد صحبت از اخبار بچه های بالا کرده و هیتلر و شوروی را برخ ما میکشد. و عزیز دیگر که در فلان منطقه آپارتمان دارد و روی دستش باد کرده آینده آن منطقه خاص را طلایی توصیف میکند و به جرات و شهامت رشد 3 برابری را در همان منطقه خاص تبلیغ میکند. هر چه هست فقط یک نکته حقیقت آشکار است که رحم و مروت در بین همه ما کمرنگ شده و فقط میخواهیم بالا برویم حتی به قیمت پا گذاشتن روی سر دیگران...............ببخشید . طولانی شد.

1 1

ملک پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 13:15
راه چاره چیه ؟
بالاخره هر کسی میخواد از این آب گل آلود ماهی بگیره
سرشاخه های اصلی ، که از قبل این آب را گل آلود کرده اند باید مسئول و پاسخگو باشند
نه کسی که 5 تا سکه داره یا یه پژو داره یا 1000 دلار داره

0 1

شعله پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 13:08
احسنت یه کاربری بود به نام جناب الماس اگر اشتباه نکنم ایشون هم نظرات خوبی داشتن

0 1

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 11:26
متن و نظر شما قابل تقدیر و احترام است دوست دانا قدیمی ما ؛

3 3

ساکت میگه :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 00:03
عزیزانی که فکر میکنند دلار،طلاو سکه بالاتر ازاین نخواهد رفت همان عزیزانی هستند که با خوشبینی تمام میگفتند ماشین وملک بیش از این کشش افزایش نداشته و به زودی به دلیل تقاضای کم قیمت آن بسیار پایین می آید. دوستان نگاه همیشگی به نیمه پر لیوان درست نیست و برای تصمیم گیری درست باید نیمه پر لیوان را هم ببینید. در ضمن اینجا ایران است و هچ اتفاقی در ان غیر ممکن نیست.

3 3

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:46
به نظرم کار مهمی درحال انجام است متاسفانه کسانی که ملک و خودرو برای سرمایه گذاری دارند با خبری که ناگهانی اعلام خواهد شد به خصوص برای ملک ضرر هنگفتی خواهند کرد از جمله خودم که دو تا آپارتمان از دی ماه باد کرده روی دستم فقط درمورد زمان اجرا چیزی نمی دانم اما در شهرداری ها و ثبت و اسناد خبری هلناک به دستم رسیده که در سایت ها تایید و تکذیب شد ولی ملک ها رو نصف قیمت هم بدین همین الان شود کردین در ضمن فقط خبری که بهم رسیده 5050 است شاید هم اجرا نشود ولی اگر اجرا شود فرقی با ملی کردن املاک مثل زمان هیتلر و شوروی است # دستوری وای!

0 2

کارشناس بی پول پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/13 ساعت 14:14
سلام من خریدار ملک شما هستم
به گفته خودتان فرمودید باد کرد و در آینده ۴۰درصد کاهش است

3 1

شاطی میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:30
فردا جان، چرا فکر می کنی ایران ونزوئلا نمی شود، ذخائر نفت، الماس ، طلا ونزوئلا تقریبا دو برابر ایران هستش و جمعیت آن نصف ایران.
نرخ تورم از ۱۰۰% بگذره ، شک نکن اقتصاد ونزوئلا در انتظار ماست.
در این شرایط دیگر راهکار و سیاستهای اقتصاد جوابگو نیست فقط راهکارهای سیاسی می تواند راهگشا باشد.
بنده به شخصه نظرم اینه که بایستی در برابر آمریکا ایستاد ولی واقعیت اینه تمام کشورهایی که از طرف آمریکا تحریم شده اند شرایط اقتصادی آنها وخیم می باشد مثل کره شمالی، ونزوئلا، کوبا، سودان جنوبی و....
حالا قضاوت با شما

3 1

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 00:37
بله،متاسفانه حرفتون درسته،من هم گفتم که باید خودمون هم به خودمون رحم کنیم وگرنه خدا هم بهمون رحم نمیکنه،اون چیزهایی که گفتم فقط برای روی کاغذ نیست،کره همونهارو عملی کرد و موفق شد،اگر ما عرضه اینکارهارو نداشته باشیم پس لیاقتمون همون ونزوئلا شدنه.

2 2

Sabor میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:10
۱۰سال سکه خرید فروش میکنم بازار سکه و طلا قابل پیش بینی نیست هرکس نظرمیده نظر شخصی است

4 2

Agha masoud میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 22:55
رفیق قدیمی من جناب دیوانه دیروز و مصیب امروز ، روز که متوسط قیمت آپارتمان به ۸ میلیون رسید همه کارشناسان اجاره ای کفتند مسکن حباب گرفته و نخرید و بزودی حبابش مانند باد لاستیک خالی میشه ما نخریدیم امروز می دانی ان آپارتمان متر چند هست ؟

2 2

مصیب میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 21:11
در آغاز بحران ونزوئلا هر ۲ بولیوار یک دلار آمریکا بود امروز هر ۲ میلیون بولیوار معادل یک دلار آمریکا هست .
الان و در این لحظه صف کشی های نظامی و خیابانی و بزن بزن و بکش بکش آوارگی ترس وجود دارد . الان هیچ کس در ونزوئلا در امنیت و رفاه و شادی نیست .

2 0

شاطی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/12 ساعت 00:19
فردا، نکاتی را که اشاره کردی فقط روی کاغذ کاربرد داره.
ما نباید بعضی از واقعیتها را کتمان کنیم.
فرمودی با همت و تلاش مردم، مشکلات را کنار بزنیم ولی من تنها همتی که از اکثریت(۷۰ %) مردم دیدم فقط هجوم بردن برای خرید و انبار کردن اقلام می باشد.
امروز وضعیت پمپ بنزین ها را دیدی که خودروها چه صفی بسته بودند .
نسل دوره جنگ را با نسل امروز مقایسه نکن. اگه نسل امروز نصف همت نسل دوره جنگ را داشتند با شما موافق بودم ولی واقعیت یک چیز دیگه ای را نشان می دهد. نسل امروز فقط خودشان را می بینند .
باز یادآوری میکنم صف بستن مردم برای خرید مرغ و درگیری هایی که بین مردم پیش آمد.

2 3

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:52
شاطی عزیز،باز هم میگم ایران هیچوقت ونزوئلا نمیشه،زمان جنگ ایران موشک هم نداشت که با دشمن بجنگه،هیچ کس به ما موشک نمیداد،ولی امثال تهرانی مقدم این دانش رو یاد گرفتن و ما الان شهرهای موشکی داریم،مردم ما ،مردم ونزوئلا نیستن،درسته که جلوی نفت ما رو گرفتن ولی این کمک میکنه تا از وابستگی به نفت رها بشیم،هر جا اراده ملت حاکم بوده ما پیروز شدیم،متاسفانه الان چیزی که نگران کننده س اینه که اراده ای در دولت دیده نمیشه،راهکار ما سیاسی نیست دوست عزیز،ما یکبار این راهو طی کردیم و ضربه ش رو هم خوردیم،راه حل ما اتفاقا داخلیه،حمایت از تولید داخلی،کمک به رونق صادرات غیرنفتی،تحریم اجناس خارجی توسط مردم،مبارزه با فساد،ما چیزی کم از کره نداریم،کره ایها اونقدر کار کردن،از تولید داخلیشون حمایت کردن،با فساد مبارزه کردن و البته روسای جمهور کاری و بسیار متعصب و پرتلاش داشتن،اونقدر اجناس کیفیت پایین خودشون رو خریدن تا به جایی رسیدن که صاحب برندهایی مثل سامسونگ و ال جی و دوو شدن،کره بعد از جنگ جهانی یک مخروبه بود که با کار و تلاش و همدلی مردمش و کار شبانه روزی مسئولینش شد کره صنعتی،اونهم در عرض پنجاه سال،تا زمانی که چشم امیدمون به غرب و دشمنانمون باشه ،ایران،ایران نمیشه ولی ونزوئلا هم نخواهیم شد اگر مسئولین ما دلشون برای مملکتشون بسوزه ودست از راحت طلبی و رانت خواری بردارن و با فساد بطور جدی مبارزه کنن از این مرحله هم گذر میکنیم،اینکه همه مشکلات رو به گردن امریکا بندازیم فقط یک آدرس غلطه،ما الان در یک جنگ اقتصادی هستیم و برای پیروزی در این جنگ همت امثال تهرانی مقدم رو لازم داریم.اگه محتکران به مردم رحم کنن و دولت هم تلاششو مضاعف کنه از تولید کنندگان حمایت کنه،جلوی واردات آقازاده هارو بگیره و فقط به فکر پر پول کردن جیب خودیها نباشه همه چیز درست میشه

0 3

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:25
شاطی ما باید دعا کنیم گور ترامپ سال ۲۰۲۰ گم شود یا زود تر استیضاح شود

3 3

شاطی پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 23:11
فردا جان، چرا فکر می کنی ایران ونزوئلا نمی شود، ذخائر نفت، الماس ، طلا ونزوئلا تقریبا دو برابر ایران هستش و جمعیت آن نصف ایران.
نرخ تورم از ۱۰۰% بگذره ، شک نکن اقتصاد ونزوئلا در انتظار ماست.
در این شرایط دیگر راهکار و سیاستهای اقتصاد جوابگو نیست فقط راهکارهای سیاسی می تواند راهگشا باشد.

4 0

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 22:47
مصیب ، روزی که سکه شد ۳ میلیون همه صاحب منصب ها گفتند سکه ۷۰۰ هزار حباب دارد و بزودی ترکش می کند و ما نخریدیم امروز سکه چند بود خبر داری ؟

4 1

Agha masoud پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 22:40
جان برادر ، از نظر من لعنت بر گرانی و تورم ولی آیا با این لعنت گوی ارزانی میشه روزی که پراید ۱۱۱ شد ۴۷ میلیون وزیر صمت گفت پراید بیش از ۳۶ میلیون نمیارزه نخرید وبزودی ارزان می شود وما نخریدیم امروز پراید ۱۱۱ چند بود خبر داری؟

4 4

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 21:17
آقا مصیب ایران هیچوقت ونزوئلا نمیشه،نگران نباشید و دیگران رو هم مضطرب نکنید

4 3

تهرانی میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 20:52
در صورت تثبیت بالای 1960 ابشده تا 2080 میره؟+ -

4 7

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 15:23
با سلام برخی دوستان در مورد خرید طلا در پیام خصوصی از من پرسیدند
تا زمانی که مظنه یا همون ابشده از سد 2050 عبور نکرده خرید اشتباهه
هر وقت ابشده 2050 رو شکست وقت خرید هست (چون کف 2 میلیون رو تشکیل میده) پس تا اون زمان کاری نکنید
الان مظنه 1960 هست و به هیچ وجه خرید فعلا توصیه نمیشه

4 4

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 18:06
جناب محصل پیشبینی های بنده صرفا بر اساس شواهد است.

3 6

محصل پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 18:02
جناب دکتر پیشگو
ضمن خسته نباشید به شما بابت تبلیغ بی وقفه برای گرانی طلا !!
منتظر پیشگویی شما در کاهش قیمت طلا هستیم.

7 5

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 16:49
متاسفانه قیمت سکه بهار آزادی امروز یازدهم اردیبهشت به بالای پنج میلیون و صدوپنجاه هزارتومان رسید. و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد قیمت سکه بهار آزادی در پایان بهار بالای شش میلیون و در پایان تابستان بالای هشت میلیون تومان خواهد بود.

4 2

فردا میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 15:01
بازار متشکل فقط یه اهرم فشار برای کنترل بازار و جلوگیری از صعود شارپ هست،اینمدت هر وقت بازار شروع کرده به تحرک یه خبر از بازار به بیرون منتشر شده،یکبار محل ساختمانش،یکبار هیئت مدیره،یکبار رئیسش،و هربار با یک ترفندی جلوی صعود رو گرفته،این بازار فعلا چماقی شده در دست جناب همتی

5 3

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 16:54
بازار متشکل بیشتر شبیه به یک شوخی است که بعید به نظر میرسد بتواند مشکلی را حل کند. برای زنان خانه دار، کارمندان و سایر اقشار جامعه طلا و ارز بهترین سرمایه گذاری برای حفظ ارزش پول میباشد.

4 2

olgoo میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 13:11
بازار متشکل ارزی کیلویی چند؟

4 2

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 12:11
ممکن است در صورت بالا رفتن بهای دلار ، قیمت یک خانه 500 میلیونی به یک میلیارد تومان برسد. اما سوال اساسی اینجاست که آیا برای این خانه یک میلیاردی خریداری هم خواهد بود یا خیر؟

2 3

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 16:52
قیمت مسکن در ایران ربطی به قیمت دلار یا قیمت طلا یا خودرو ندارد. اگر خریدار مسکن زیاد باشد قیمت مسکن بالا میرود. با توجه به اینکه دیگر اکثریت مردم توانایی خرید مسکن را ندارند بالاتر رفتن قیمت آن بسیار دور از ذهن است.

4 1

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 16:46
متاسفانه قیمت طلا به هم به اونس جهانی و هم به قیمت دلار بستگی دارد. یعنی اگر دلار بالا رود طلا هم گران میشود. اگر اونس بالا رود باز هم طلا گران میشود.
قیمت یک اونس طلا در ایران = (قیمت اونس به دلار) ضربدر (قیمت دلار در بازار آزاد )
۲۸٫۳۵۰ گرم = ۱ اونس

1 1

م دریا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/11 ساعت 13:12
با سلام ، با بالا رفتن ارز ،قیمت طلا هم به اندازه مسکن بالا می رود یا بیشتر تابع انس جهانی است؟؟؟

5 3

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/09 ساعت 19:36
بازار متشکل ارزی منتظر روند کلی بازار آزاد هست و تا قیمتها ثابت نشه اون بازار شروع به کار نمی کنه

7 3

قاسم روشن میگه :

تاریخ: 1398/02/08 ساعت 13:40
متاسفانه بازار متشکل ارزی خیلی کند عمل میکنه و تا الان باید شروع بکار میکرد. هرچقدر وقفه در این مدت افتاده اثرگذاری بازار رو هم زیر سوال برده.

D

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا