اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

مشکلی در روابط تجاری ایران و پاکستان وجود ندارد/ تمایل پاکستانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در میرجاوه

رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان گفت: با تهاتر کالا و انجام مبادلات پایاپای مشکلی برای ادامه روابط تجاری بین دو کشور وجود ندارد.

عبدالحلیم ریگی میرجاوه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به تراز مثبت تجاری ایران و پاکستان گفت: روابط تجاری و صادرات ایران با پاکستان روند طبیعی خود را طی می‌کند اما باید یک استراتژی برای آن تعریف شود.

وی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه، گفت: سرمایه‌گذاران پاکستانی برای سرمایه‌گذاری‌ مشترک در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند که با راه‌اندازی این منطقه می‌توان شاهد این سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه روابط تجاری بود.

رئیس اتاق مشترک ایران و پاکستان در مورد وضعیت روابط بانکی بین دو کشور گفت: برای برقراری پیمان مالی دو جانبه (ریال - روپیه) بین ایران و پاکستان ایران پیشنهاد خود را ارائه کرده اما پاکستان در این زمینه دغدغه دارد.

وی با بیان اینکه نباید نگران برقراری روابط بانکی بین دو کشور بود، گفت: با تهاتر کالا بین دو کشور و ایجاد روابط تجاری پایاپای مشکلی برای ادامه روند تجاری بین دو کشور وجود ندارد.

ریگی میرجاوه با بیان اینکه ایران کالاهای اساسی از پاکستان وارد می‌کند، گفت: برنج و گوشت از جمله کالاهایی است که از این کشور به ایران وارد می‌شود.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها از جمله توسعه جاده‌ها و خطوط راه‌آهن از الزامات توسعه روابط تجاری بین ایران و پاکستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد