دریافت روزانه نرخ طلا سکه و ... ( پیامکی و تلفن گویا ). جدید ترین ژورنال طلا و جواهرات
اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آخرین قیمت های بازار طلا و سکه بیست و نهم فروردین ماه | آبشده 1 میلیون و 864 هزار تومان

قیمت های طلا و سکه در بازار تهران

از اینستاگردی سایت طلا دیدن فرمایید. آخرین مدل ها و مصنوعات طلا و جواهر



آخرین قیمت های بازار طلا و سکه بیست و نهم فروردین ماه :



(لحظه تنظیم خبر)


سایر خبر های این گروه
ثبت نظر با عضویت در سایت امکان پذیر است
D
1 0

فردا میگه :

تاریخ: 1398/02/05 ساعت 13:27
طلا در بلند مدت همچنان افزایشی ست،هر چند بانک مرکزی سعی در کنترل نوسانات دلار داره،اما بدلیل تنش های سیاسی و کسری بودجه ،تورم و رشد نقدینگی ،طلا همچنان بهترین گزینه سرمایه گزاری نسبت به سایر بازارهاست،از طرفی اونس فعلا با دستکاری پایین اومده که اونهم در بلندمدت افزایش خوبی خواهد داشت،مسکن فعلا در رکود تورمی هست یعنی با وجود قیمت های بالا ،تقاضا کم هست.در سرمایه گزاری صبر کلید موفقیته دوستان

0 0

فریبنده میگه :

تاریخ: 1398/02/05 ساعت 06:56
سلام استاد اعظم توی این دو هفته ی که روی پیش داریم میتونم سرمایه را تبدیل به طلا کنم

0 0

فردا پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/05 ساعت 13:33
دوست عزیز فعلا روند افزایشیه،یکم صبر کنید تا روند کاهشی بشه،فعلا عجله نکنید تا با قیمت پایینتری بخرید

2 2

Milad میگه :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 22:43
جناب دکتر پیشگو
بازار ساز افسار بازار ارز و طلا را کاملا در دست دارد و اونس جهانی روی هر عددی نواسان می کند باز هم می بینیم طلا داخل نوسان آن چنانی ندارد ولی در مورد مسکن اینطور نیست در ضمن مسکن هنوز در حد طلا و ارز رشد قیمت نکرده است و به نظر من هنوز جای افزایش دارد

3 0

علیپور میگه :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 18:04
استاد اعظم سلام اگه شما این همه ثروت سرشار دارید چرا صادرات نمیکنید هم ارز وارد کشور بشه هم شما سود زیادی داشته باشید هم مردم در سود شما شریک باشن .بهتر از دلالی نیست؟ بخداکه بهتره . الان هم دولت و هم بانک مرکزی خیلی برای صادرات غیر نفتی مخصوصا کشاورزی تشویق میکنن

3 1

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 18:55
دوست عزیز شما منو با جف بزوس و بیل گیتس مقایسه می کنی؟!
من فقط یک تحلیلگر هستم از نظر مالی هم کمی بهتر از شما
من تحرکات بازار رو بررسی میکنم سال 95 گفتم ملک 2 سال بعد شدیدا افزایش پیدا میکنه چون پارامترهایی که بررسی کردم خبر از افزایش در اینده رو می داد
بعد نظر نهایی و صد در صد درست من در مورد ملک تا 2 هفته اینده به گوش شما خواهد رسید که قطعا همان می شود که خواهم گفت کسانی که پول دارند فعلا دست نگه دارند تا بازار رو بیشتر بررسی کنم (برخی فکر میکنند بازار دست منه اگر من چنین قدرتی داشتم صد درصد همه چیو ارزون میکردم)
بی ارزش یا با ارزش شدن پول ملی ربطی به تحریم ها نداره نه که هیچ تاثیری نداشته باشه ولی تاثیر ان کمتر از 5 درصد هست
همه اینها یک پروسه هست همراه با نوسان برای رسیدن به اون سطحی که مد نظر بانک مرکزی هست و احبار فقط نوسان ان رو کند و سریع می کند در مورد این موضوع مفصل براتون توضیح میدم
در مورد سکه هم امروز به قیمت 5 میلیون توسط دلالان بورسی در بورس خریداری شد که یک سطح مقاومتی در این قیمت تا روز شنبه برای آن درست کرد

3 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 16:32
دلالانی که امسال وارد بازار مسکن شده و ملک خریداری کنند به شدت ضرر خواهند کرد. سال گذشته فرصت خوبی برای خرید ملک بود اما امسال ورود به این بازار بسیار بسیار خطرناک است. بهترین سرمایه گذاری "طلا" است.

2 0

استاد اعظم پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 18:57
اگر ورود سرمایه این بازار حتمی شد قطعا بالا میره و اگر هم منتفی شد که وارد رکورد عمیق و شاید هم کم بازده ترین بازار بشه تا 20 اردیبهشت خبر قطعی رو میگم

3 2

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/04 ساعت 16:07
دوستان کسی تا نگفتم ملک نخره بزودی مکانی که باید خریداری شود خدمت شما عرض می کنم
یک نقدینگی سنگین قراره وارد میدان بشه اگر حتمی شد حتما اطلاع رسانی میشه تا 2 هفته اینده خبر قطعی اش رو میگم

1 1

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 23:26
استا د اعظم عزیز توی هفته گذشته طرف های محله خیابان دماوند بالای پیروزی قیمت های لفظی 15 تا 20 درصد کاهش داشته بعضی ها خونه عالیه رو میدادن 14 بعضی 11 قبلا بیا 17 هم نمیدادن حتی شیک 9 تومن نوساز او اون منطقه هست پولتون هدر ندید من مولتی میلیاردر نیستم ولی توان خرید بالایی تو بازار طلا و سکه و ارز دارم بیایین این جارو دست بگیر م الکی بازار رو ول نکنید

0 2

استاد اعظم 2 میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 19:35
دوستان عزیز$$$$=÷2! مراقب باشید منظورم سرمایه هاتون هست .

4 2

علیپور میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 18:06
دوستان هر کس تا حالا هر چقدر سود کرده شاید دیگه بس باشه بیاید یک کم هم به فکر هموطنان باشیم بخدا خیلیها توان اداره زندگی روز مره خودشون را ندارن . سود بعدی بعداز رفع شدن مشکلات مردم

3 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 18:03
تا 2 هفته اینده باید اماده خرید اپارتمان در منطقه 14 حوالی پیروزی تهران شوید
مکان دقیق تر رو بعدا میگم
احتمالا چند هزار میلیارد تومن نقدینگی قراره وارد این عرصه بشه

4 2

علیپور میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 18:00
با سلام خدمت دوستان . همانطور که قبلا گفته بودم با خبر عدم معافیت فروش نفت بازهم بازار هیچگونه واکنشی نسبت به این خبر نشون نداد همانند خبر تحریم سپاه که خیلی زود از رده خارج شد البته خبر نفت بسیار بسیار بزرگتر بود که میتوانست دلار را خیلی افزایشی کنه اما بازهم رئیس عزیز همتی هوشیار بود . مراقب سرمایه خودتون باشید دلالان منتظر جوگیر شدن شماها هستن

3 8

Milad میگه :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 13:09
روند افزایش قیمت ارز طلا وسکه متوقف شده و بیش از این افزایش نخواهد یافت

4 5

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/02/03 ساعت 18:17
خواب دیدی خیر باشه برادر. خونه ممکنه دچار رکود بشه ولی طلا و ارز محاله.

4 4

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/01 ساعت 20:57
دوستان تا مشخص شدن تصمیم نهایی فعلا کاری نکنند به محض قطعی شدن تصمیم
خرید در منطقه ای که بیشترین رشد را خواهد داشت خدمت شما عرض خواهم کرد
البته سرمایه شما حتما باید بالای 2 میلیارد تومن باشه وگرنه به پیشنهاد من نمیتوانید عمل کنید

4 5

استاد اعظم میگه :

تاریخ: 1398/02/01 ساعت 20:39
قصد داریم سرمایه های رفقا رو به طرف مسکن هدایت کنیم به هر حال تا 20 روز اینده نتیجه نهایی رو خدمتتون عرض خواهم کرد
اپارتمان منطقه 14 تهران احتمالا رشد خوبی خواهد داشت

6 3

دکتر پیشگو میگه :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 18:09
شک نداشته باشید که بهترین سرمایه گذاری در ایران "طلا" میباشد.
قیمت سکه بهار آزادی از سال 1357 تا اکنون حدودا 10000 برابر شده است.
قیمت دلار از سال 1357 تا اکنون حدودا 2000 برابر شده است.
قیمت خانه از سال 1357 تا اکنون حدودا 5000 برابر شده است.

2 7

بی طرف میگه :

تاریخ: 1398/01/30 ساعت 01:13
دوستان دقت . دقت . سکه در حال ریختن حباب ..........
قبلا" هم عرض کردم احتمال نزول قیمت سکه بیشتر از احتمال صعود آن است.
و با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان باید منطقی عمل کرد.

8 2

دکتر پیشگو پاسخ می دهد :

تاریخ: 1398/01/31 ساعت 19:06
شک نداشته باشید که در پایان ماه مبارک رمضان و همزمان با دور جدید تحریمهای شیطان بزرگ، قیمت سکه بالای 5 میلیون تومان خواهد بود ...

D

پر بحث ترین خبرها
اخبار سایر رسانه ها
پر بازدیدترین خبرها
نمودار قیمت طلا