اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سلطه خودروهای برقی در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹

بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو بر این باورند که خودروهای برقی و الکتریکی بر نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ تسلط خواهند داشت.

با توجه به افزایش استقبال مشتریان از خودروهای برقی و الکتریکی در سراسر جهان به نظر می‌رسد که نمایشگاه خودروی شانگهای چین ۲۰۱۹ نیز که هم اکنون در حال برگزاری است، بیشتر از هر رویداد مهم دیگری در این صنعت شاهد رونمایی از خودروهای برقی پاک و دوستدار محیط زیست بوده است.

شرکت‌های خودروسازی متعددی در سراسر جهان در این نمایشگاه و رویداد بزرگ حضور دارند و برای عرضه به بازارهای جهانی اعلام آمادگی کرده‌اند تا جدیدترین خودروهای برقی و الکتریکی خود را رونمایی کرده و روانه بازار کنند.

علاوه بر خودروسازان مشهور و خوش آوازه، تعداد کثیری از استار تاپ و شرکت‌های کوچک و بزرگ دیگری که در زمینه تولید و توسعه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست فعالیت می‌کنند، نیز در نمایشگاه مذکور تاکنون از محصولات جدید خود رونمایی کرد.



بر اساس گزارش وب سایت arstechnica ، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

دولت‌های بسیاری همچون انگلستان، فرانسه، نروژ، اسپانیا، یونان، مکزیک، چین و هند از جمله پیشگامانی هستند که قصد دارند به منظور جلوگیری از آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، تولید و فروش خودروهای بنزینی و دیزلی را تا دهه ۲۰۳۰ و نهایتاً تا دهه ۲۰۴۰ میلادی (حدوداً دو دهه آینده) ممنوع و متوقف اعلام کنند.


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد