اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

همتی: وام ارزان‌قیمت به سیل‌زدگان پرداخت می‌شود/ ۴هزار میلیارد تومان تسهیلات در راه است

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: مقررشده علاوه بر کمکهای بلاعوض دولت، جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب‌دیده شهری و روستایی در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیربخشهای کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص یابد.

عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: همان‌گونه که دیروز در مورد آمادگی سیستم بانکی برای مساعدت و همراهی با هموطنان سیل‌زده تأکید کردم امروز در جلسه هیئت وزیران درحضور ریاست محترم جمهور، موضوع کمکها و اقدامات دولت، برای جبران بخشی از خسارتهای وارده به اموال و داراییها و فعالیت‌های اقتصادی مردم مطرح و مقررشد علاوه بر کمکهای بلاعوض دولت، جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب‌دیده شهری و روستایی در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیربخشهای کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص یابد. رقم این تسهیلات بیش از 4هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

طبعاً ما‌به‌التفاوت نرخ تسهیلات تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار توسط دولت تقبل و پرداخت خواهد شد. اطلاعیه مشترک منتشره از جانب شورای هماهنگی بانکهای دولتی و شورای کانون بانکهای خصوصی مبنی بر آمادگی بانکها در همراهی با سیاستهای دولت و بانک مرکزی قابل تقدیر است و امیدوارم هرچه سریعتر آغاز شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد