اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خروج سرسام آور دارایی‌ها از انگلیس در آستانه برگزیت

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد حدود ۹۰۰ میلیارد پوند دارایی از انگلیس خارج و به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتقل شده است.

اندیشکده " نیو فایننشیال" دریافته است ۲۷۵ شرکت بزرگ فعال در انگلیس تمام یا بخشی از فعالیت، پرسنل و دارایی‌های خود را از انگلیس به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا منتقل کرده‌اند. در این بین شهر دوبلین ایرلند میزبان جدید ۱۰۰ شرکت، لوکزامبورگ ۶۰ شرکت، پاریس ۴۱ شرکت و فرانکفورت آلمان ۴۰ شرکت شده‌اند.

از ۹۰۰ میلیارد پوند دارایی منتقل شده، ۸۰۰ میلیارد پوند مربوط به مؤسسات مالی، بانکی و سرمایه گذاری، ۶۵ میلیارد پوند مربوط به مؤسسات مدیریت دارایی و ۳۵ میلیارد پوند مربوط به مؤسسات بیمه‌ای بوده است. این اندیشکده هشدار داده است که پیامدهای برگزیت بیش‌تر از چیزی است که تصور می‌شده است.

بزرگ‌ترین انتقال دارایی در این مدت مربوط به بانک‌"بارکلی" برای انقال ۱۶۰ میلیارد پوند از دارایی‌های خود از لندن به دوبلین بوده است. این گزارش افزوده است: در شرایطی که بسیاری از شرکت‌ها علناً از برنامه خود برای خروج کامل یا کمرنگ کردن حضورشان در انگلیس خبر می‌دهند، برخی دیگر از شرکت‌ها در تدارک کم کردن چراغ خاموش فعالیت‌های خود هستند.

بسیاری از مؤسسات بین‌المللی نسبت به پیامدهای برگزیت هشدار داده‌اند. پیش تر بانک "یو بی اس" در گزارشی پیش‌بینی کرده بود ارزش واقعی پوند انگلیس در دوران بعد از بریگزیت حدود ۱۲ درصد کاهش خواهد یافت. هم‌چنین نرخ تورم نیز ۱.۵ درصد از سطح کنونی فراتر خواهد رفت که بخش عمده‌ای از افزایش قیمت‌ها مربوط به بهای مواد غذایی وارداتی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد