اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باسوزاندن کالاهای چینی درس خوبی به پکن می دهیم

کنفدراسیون بازرگانان هندی اعلام کرد برای اینکه به چین بابت حمایت از پاکستان در درگیری‌های اخیر درس خوبی بدهند سه روز دیگر کالاهای چینی را در این کشور آتش خواهند زد.

فدراسیون بازرگانان هندی اعلام کرد برای اینکه درس خوبی به چین به دلیل حمایت از پاکستان بدهند کالاهای این کشور را در روز 19 مارس آتش خواهند زد.

چینی ها اخیرا درخواست آمریکا، فرانسه، و انگلیس از سازمان ملل را برای قراردادن نام گروه تروریستی جیش المحمد و اعمال تحریم علیه آن‌را رد کردند.

جیش المحمد نام گروهی است که در روز 14 فوریه با حمله به کشمیر تحت کنترل هند 40 پلیس هندی را کشتند.

کنفدراسیون بازرگانان هند که متشکل از حداقل 70 میلیون تاجر این کشور است در بیانیه خود آورده است: زمان آن رسیده است که چین به دلیل نزدیک شدن به پاکستان تاوان آن را بپردازد. این کنفدراسیون همچنین یک کمپین کلی برای بایکوت کالاهای چینی توسط بازرگانان هندی راه انداخته و از تجار خواسته تا از خرید و فروش کالاهای چینی خودداری کنند.

آشوانی ماهاجان، رئیس سازمان یوارشی جاگران مانچ، که از قضا بسیار به نارندرا مودی، نخست وزیر هند، نزدیک است نیز از این کمپین حمایت کرده و اعلام کرده است که بر اساس تجارب تاریخی، تنها راه شکست دادن چین، بایکوت کالاهای چینی و اقدام قاطع دولت علیه واردات از چین است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد