اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ثبت بدترین عملکرد هفتگی دلار جهانی در سال ۲۰۱۹

در شرایطی که دلار باز هم به عقب رانده شد، پوند بر قله ۹ ماهه خود قرار گرفت.

در آخرین روز از معاملات هفتگی، دلار با انتشار آمار ضعیف‌تر از حد انتظار عملکرد اقتصادی آمریکا بار دیگر ریزش کرد تا ضعیف‌ترین عملکرد این ارز در طی سه ماهه نخست امسال رقم بخورد. در ماه فوریه حجم تولیدات صنعتی کارخانه‌های آمریکا برای دومین ماه متوالی نزولی بوده است و این مساله می‌تواند دلیلی بر کاهش رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ باشد.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای مهم جهانی را اندازه می‌گیرد با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۹۶.۵۸۰ واحد رسید و یورو با بهره‌گیری از این شرایط و با ۰.۱۴ درصد افزایش، خود را به ۱.۱۳۱۸ دلار رساند تا موضع خود را در کانال ۱.۱۳ دلاری تقویت کند.

جو مانیمبو، تحلیل‌گر بازار در مؤسسه " بیزینس سالوشنز" گفت: با توجه به آمارهای منتشر شده، بانک مرکزی آمریکا احتمالاً در نشست هفته بعد خود نیز رویکرد صبر و حوصله را در پیش خواهد گرفت و موضع حفظ نرخ بهره را ادامه خواهد داد.

پوند انگلیس نیز در معاملات امروز صعودی بود و پس از رأی مجلس انگلیس به تمدید تاریخ خروج این کشور از اتحادیه اروپا، به ۱.۳۲۸۶ دلار رسید تا بالاترین سطح ۹ ماه اخیر خود را تجربه کند. اوگو لانسیونی، کارشناس ارزی در مؤسسه " نویبرگر برمان" گفت: بازار به نوعی مطمئن است که شانس وقوع خروج بدون توافق بسیار پایین است و این دلیلی برای بازگشت رویکرد مثبت نگر به بازار ارز است. رأی مجلس، احتمال وقوع بدترین سناریو ممکن را بسیار کمرنگ کرد.

در برابر دیگر ارزها، هر دلار آمریکا به ازای ۶۸.۹۶۲۴ روپیه هند، ۱.۴۱۰۳ دلار استرالیا، ۱.۳۳۴۲ دلار کانادا، ۱.۰۰۱۵ فرانک سوئیس، ۱۱۱.۴۶۹۷ ین ژاپن و ۶.۷۱۳۴ یوان چین مبادله شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد