اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا 4 دلار گران شد

با تضعیف ارزش دلار در برابر پوند، قیمت طلا در معاملات امروز به 1297.03 دلار افزایش یافت.

با تضعیف دلار در برابر پوند پس از اینکه کمیسیون اروپا اصلاحیه توافق برگزیت انگلیس را پذیرفت، قیمت طلا افزایش یافت اما به علت اینکه این توافق احساس حاکم برای دارایی‌های پرریسک را نیز تحریک کرد، این افزایش‌ها محدود بود.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 3.68 دلار افزایش 1297.03 دلار فروخته شد.

ارزش دلار در برابر سایر ارزهای اصلی 0.2 درصد کاهش یافت و طلا برای سرمایه‌گذاری توسط مالکان دیگر ارزها جذاب کرد. ارزش استرلینگ انگلیس پس از تغییر توافق برگزیت افزایش یافت.

ژان کلود جانکر، رئیس کمیسیون اروپا روز دوشنبه با ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس بر سر توافق برگزیت تجدیدنظر شده توافق کرد تا این توافق ببه مذاق قانون‌گذاران انگلیسی بیشتر خوش آید.

کیل رادا، تحلیلگر بازار گفت: «اندکی نوسان در مورد دلار صورت گرفت که اندکی ارزش طلا را بالا برد.» وی افزود همچنین تمایل برای ریسک کردن در بازار افزایش یافته که این امر مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها شده است.

در عین حال، یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت طلا نگرانی در مورد رشد جهانی اقتصاد عنوان شده است. میزان خرده‌فروشی در آمریکا در ماه ژانویه اندکی افزایش یافته است اما این افزایش به اندازه‌ای قوی نبوده که سرعت حرکت اقتصاد آمریکا را دگرگون کند.

وندانا بهارتی، معاون بخش تحقیقات اس‌ام‌سی کامترد گفت: «بازار اکنون در انتظار شاخص قیمت‌های مصرفی آمریکاست و هرگونه تغییر درآن ممکن است بر موضع فدرال رزرو تاثیر بگذارد.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد