اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه سریع، ارزان و باکیفیت چاپ کنیم؟

برای خیلی از ما دسترسی به یک وبسایت معتبر برای ثبت سفارش‌های چاپی که سفارش ما را با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان به دست‌مان برساند یک خواسته‌ی بزرگ است.

خواسته‌ای که چاپ آقا به خوبی به آن پاسخ داده است.

چاپ‌آقا مطرح‌ترین شرکت آنلاین در حوزه چاپ دیجیتال است که تمام خدمات چاپی از چاپ دیجیتال کارت ویزیت، چاپ دیجیتال پوستر، چاپ دیجیتال سربرگ و... گرفته تا تقویم رومیز ، ست اداری را با بالاترین کیفیت، مناسبترین قیمت و در کمترین زمان تحویل به مشتریان ارائه می‌دهد.

اما اینها تنها ویژگی‌های چاپ دیجیتال چاپ آقا نیستند. حقیقت این است که با توجه به اینکه خدمات چاپ، نسبتا پیچیده است و مراحل مختلفی از طراحی، فرم بندی، لیتوگرافی، انتخاب ،خدمات چاپ کاغذ، نظارت برچاپ، برش، بسته بندی و صحافی دارد، چاپ آقا این فرایند پیچیده را به صورت یکپارچه و با مناسبترین قیمت و کمترین زمان به صورت آنلاین، هم در حجم بالا هم در حجم پایین سفارش گیری کرده و کیفیت سفارش‌های چاپی را نیز تضمین می‌کند.

ارائه خدمات چاپی به صورت تفکیک شده، این امکان را به مشتری می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان، خدمات مورد نظر خود را یافته و برای ثبت سفارش اقدام کند. برای مثال چاپ دیجیتال کارت ویزیت، تراکت، ساک دستی و ... از جمله بخش هایی هستند که در سایت به صورت جداگانه وجود دارند و شما می‌توانید وارد بخش مربوطه شوید، سفارش خود را ثبت کنید و در صورت نیاز از کمک مشاوران طراحی چاپ آقا یا ابزارهای آنلاین طراحی چاپ آقا بهره ببرید. حتی می‌توانید طراحی سفارش چاپی خود را به طراحان چاپ آقا بسپارید و پس از پرداخت هزینه‌ها در زمان معین و بدون کوچکترین تاخیری، سفارش خود را تحویل بگیرید.

پس ازثبت جزئیات سفارش شما هم یک بررسی اولیه از سوی چاپ آقا روی سفارش صورت می‌گیرد و اگر سفارش ثبت شده دارای فایل نباشد به واحد طراحی ارجاع داده می‌شود. در صورتی هم که به همراه سفارش، فایل ارسال شده باشد به بخش بررسی فایل ارجاع داده می شود تا از نظر استانداردهای فنی و طراحی مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت، در صورتی که فایل تایید شود، وارد فرآیند چاپ می‌شود. گفتنی در تمام طول فرآیند آماده‌سازی سفارش‌های چاپی نظارت و کنترل دقیقی روی سفارش‌ها صورت می‌گیرد و نتیجه کار بدون ایراد باشد.

می‌توان گفت که چاپ آقا با درک نیازهای چاپی مردم و پاسخ به آنها، توانسته است از رقبای خود در این حوزه پیش گرفته و امروزه به خوشنام و معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپی آنلاین معروف شود.

اگر شما هم می‌خواهید سفار‌های چاپی خود مانند چاپ پوستر، تراکت، سربرگ و ... را با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید به chapagha.com مراجعه کنید و لذت واقعی چاپ آنلاین را بچشید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد