اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چرا باید سریعتر گوگل کروم را آپدیت کنیم ؟

به تازگی آسیب پذیری جدیدی در مرورگر اینترنتی گوگل کروم یافت شده است که خطرات متعددی را برای حریم خصوصی کاربران به وجود خواهد آورد.

این روزها که آسیب پذیری و ضعف های امنیتی جنجال های متعددی را در فضای مجازی به وجود آورده اند، محققان و پژوهشگران فعال در حوزه امنیت سایبری به تازگی دریافته و اعلام کرده اند که مرورگر اینترنتی گوگل کروم میزبان یک حفره امنیتی جدیدی شده که به شدت وضعیت امنیت سایبری و حریم خصوصی کاربران آن را به مخاطره انداخته و تهدید کرده است.


بدین ترتیب این پژوهشگران خاطرنشان کرده و هشدار داده اند که کاربران باید تحت تأثیر آسیب پذیری مذکور هرچه سریع تر گوگل کروم خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی و آپدیت کنند تا از خطرات و تهدیدات احتمالی آن به دور نگه داشته شوند.
کلمنت لیزاین، به عنوان یکی از این محققان سایبری عنوان کرده است که آسیب پذیری و حفره امنیتی مذکور به هکرها و مجرمان سایبری این امکان را می دهد تا بتوانند از راه دور رایانه های قربانیان موردنظر را تحت کنترل قرار داده و به حساب های کاربری آنها نفوذ و دسترسی پیدا کرده و کدهای امنیتی مربوطه را به دست بیاورند.

بر اساس وب سایت هکرنیوز، گوگل کروم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مرورگرهای اینترنتی در جهان به شمار می رود که در سال های اخیر گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود نظیر موزیلا فایرفاکس و مایکروسافت اج ربوده است.
بنابراین همه کاربرانی که از مرورگر گوگل کروم برای وب گردی و جست جوهای اینترنتی خود استفاده می کنند، باید هرچه سریع تر مرورگر خود را به جدیدترین نسخه آپدیت و به روزرسانی کنند تا گرفتار مشکلات و چالش های امنیتی موجود در آن نشوند و حریم خصوصی آنها نیز توسط هکرها و مجرمان سایبری مورد هجوم و حمله قرار نگیرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد