اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مرغ به هر کیلوگرم ۱۷ هزار تومان نزدیک شد

قیمت هرکیلوگرم مرغ در تهران به محدوده ۱۷ هزار تومان نزدیک شد، هرچند که این محصول در برخی از نقاط تهران تا ۱۴ هزار تومان نیز در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ در بازار دو نرخی شده و به قیمتهای هر کیلوگرم 11500 تومان (مصوب) و 14000 تا 17000 تومان در بازار آزاد به فروش میرسد، این درحالی است که قیمت این محصول در سال قبل کمتر از 10 هزار تومان بود.

قیمت مرغ در ماههای اخیر نوسانات زیادی با تمایل به افزایش قیمت داشته است به همین منظور دولت برای کنترل قیمت ها، جلوی صادرات مرغ را گرفت و اجازه واردات مرغ به کشور را صادر کرد. این اقدام تنظیم بازاری دولت برای تنظیم بازار با تأخیر انجام شد و اثرگذاری لازم را نداشت.

نوسانات این روزهای بازار کشور، دامن مرغ را نیز گرفته است به طوری که براساس گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری تسنیم، قیمت هرکیلوگرم مرغ در خیابان خرمشهر تهران 16800 تومان، یوسف آباد 16700 تومان و قیمت هرکیلوگرم ران مرغ در محدوده خیابان وزرا 16800 است.

بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم از این محصول در منطقه ای در خیابان ولیعصر (محدوده یوسف آباد) 14هزار تومان به فروش میرسد و به نظر می رسد که انصاف فروشندگان و میزان سودی که برای فروش مرغ در نظر میگیرند در قیمت نهایی اعلامی آنها موثر است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد