اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ در لیست میلیاردرهای مجله فوربز بالا رفت

ثروت شخصی دونالد ترامپ ثابت ماند اما او در لیست میلیاردرهای برتر جهان که مجله فوربز منتشر می‌کند، به لطف افت ارزش دارایی‌های برخی از ثروتمندان دیگر، چندین پله بالا رفت.

در سال گذشته ثروت شخصی رئیس‌جمهور آمریکا، دونالد ترامپ ثابت ماند اما او در لیست میلیاردرهای برتر جهان که مجله فوربز منتشر می‌کند، به لطف افت ارزش دارایی‌های برخی از ثروتمندان دیگر، چندین پله بالا رفت.

لوئیزا کرول، کمک سردبیر مجله فوربز، می‌گوید: ثروت خالص ۳.۱ میلیارد دلاری ترامپ، نسبت به سال قبل تغییر نکرده است اما املاک او درحالی ارزش خود را حفظ کرد که دارایی‌های بسیاری دیگر از میلیاردهای جهان، با افت ارزش روبرو شدند. بنابراین ترامپ با ۵۱ پله جهش در لیست ۲۱۵۳ میلیاردر جهان، به رتبه ۷۱۵ رسید.

کرول گفت: او به این علت در رده‌بندی ما بالا رفت که بسیاری از میلیاردرها افت کردند. در واقع او بدون تغییری در میزان ثروت خود توانست جایگاه خود را بالاتر ببرد.

جف بزوس با ثروت خالص ۱۳۱ میلیارد دلار، همچنان میلیاردر شماره ۱ جهان است، اما این می‌تواند آخرین باری باشد که او در این رده قرار می‌گیرد، چراکه او و همسرش در حال طلاق هستند و او بخشی از ثروت خود را از دست خواهد داد. همسر او که یک حساب‌دار ساده شرکت آمازون بود، حالا طبق قانون ایالت واشنگتن، می‌تواند نیمی از سهام جف بزوس، در آمازون را به دست آورد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد