اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آلمان چند میلیارد یورو در خودروهای برقی سرمایه‌گذاری می‌کند؟

گفته می‌شود آلمان قصد دارد تا سه سال آینده بالغ بر ۶۰ میلیارد یورو معادل ۶۸ میلیارد دلار در زمینه توسعه خودروهای برقی ، الکتریکی و خودران سرمایه‌گذاری کند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

آلمان که میزبان بزرگترین و برترین صنایع و شرکت‌های خودروسازی در جهان است، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد در توسعه فناوری خودروهای دوستدار محیط زیست برقی و خودران پیشگام باشد و در این زمینه نیز سرمایه‌گذاری‌های کلانی را اختصاص داده است.

بنابراین بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

حالا تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده در رویترز حاکی از آن است که صنعت خودروسازی آلمان قصد دارد عرض سه سال آینده در زمینه توسعه خودروهای برقی و خودران بالغ بر ۶۰ میلیارد یورو معادل ۶۸ میلیارد دلار را سرمایه گذاری کند.

برنارد ماتس، مدیر انجمن خودروسازان در آلمان با انتشار بیانیه‌ای روز شنبه در آستانه برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ اعلام کرده است بالغ بر ۴۰ میلیارد یورو در بخش خودروهای الکتریکی و ۱۸ میلیارد یورو نیز در بخش خودروهای خودران سرمایه گذاری کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد