اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اقتصاد آمریکا در سال 2020 وارد رکود می‌شود

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد نیمی از کارشناسان اقتصادی آمریکا معتقدند اقتصاد این کشور در پایان سال 2020 وارد رکود می‌شود.

نظرسنجی انجمن ملی اقتصاد بازرگانی آمریکا از کارشناسان اقتصادی عضو خود نشان می‌دهد که نیمی از آنها بر این باورند که تا پایان سال ۲۰۲۰ اقتصاد آمریکا وارد رکود می‌شود.

نتایج این نظرسنجی همچنین می‌افزاید: سه چهارم این کارشناسان بر این باورند حتی اگر اقتصاد آمریکا تا پایان سال ۲۰۲۰ وارد رکود نشود این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ خواهد داد.

۱۰ درصد از این کارشناسان بر این باورند که این رکود طی سال جاری اتفاق خواهد افتاد و تنها ۱۱ درصد از آنها اعلام کردند اقتصاد آمریکا می‌تواند از سال ۲۰۲۱ بدون رکود عبور کند.

اقتصاد آمریکا پس از پایان رکود بزرگ اقتصادی در سال ۲۰۰۹ روند رشد را در پیش گرفت و در صورتی که روند رشد از ماه ژوئن سال جاری نیز عبور کند طولانی‌ترین روند رشد تاریخ اقتصاد آمریکا خواهد بود.

از سال ۲۰۰۹ تاکنون رشد اقتصادی آمریکا حدود دو درصد بوده است که البته نسبت به روندهای پیشین رشد اقتصادی این کشور میزان پایینی محسوب می‌شود.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که در کنار کنترل تورم دلیل اصلی طولانی شدن روند کنونی رشد اقتصاد آمریکا همین پایین بودن متوسط رشد بوده است.

این کارشناسان همچنین نظرات متفاوتی را درباره نحوه کاهش کسری بودجه آمریکا ارائه کردند به گونه‌ای که نیمی از آنها خواستار افزایش مالیات‌ها و نیمی دیگر خواستار کاهش هزینه‌های دولت بودند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد