اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گلدمن ساکس برآورد قیمت نفت را تغییر داد

بانک گلدمن ساکس نظرش در مورد قیمت‌های نفت تغییر داد و بیانیه جدیدی در مورد قیمت‌های نفت که صعودی خواهد بود منتشر کرد.

بانک گلدمن ساکس نظرش در مورد قیمت‌های نفت تغییر داد و بیانیه جدیدی در مورد قیمت‌های نفت که صعودی خواهد بود منتشر کرد.

این بانک سرمایه گذاری در گزارشی تاکید کرده است که کاهش تولیدات نفت اوپک و غیر اوپک می تواند منجر به افزایش قیمت نفت شود تاجایی که به نظر می‌رسد پیش‌بینی‌ها از روند افزایشی قیمت نفت حکایت می‌کند. همچنین همگام با این موضوع شاهد رشد تقاضا نفت خام هستیم در شرایطی که کاهش پیدا می‌کند ذخیره نفت جهان و این موارد موجب افزایش قیمت نفت می‌شود.

گزارش وود مکنزی اعلام می‌کند که سرمایه گزاران بین المللی بخش انرژی به گسترش و رشد پروژه هایی نفتی در میادین آبی در سال 2019 خوش بین هستند و همچنین اشاره می کند که بعد از سالهای کوتاهی که این میادین به سختی گذراندند شاهد حمایت های مالی از این میادین که تولید کننده نفت هستند خواهیم بود و این سرمایه گذاری ها در اواخر سال 2018 در برخی از میادین دریای شمال آغاز شده است.

این گزارش اضافه می کند که کارکنان و اپراتورهای این میادین بعد از وقفه ای به محل کار خود بازگشتند و این خوشبینی تازه است که می گوید دیگر رکود به این میادین باز نخواهد گشت.

همچنین در این گزارش تاکید شده است که بودجه این پروژه ها در گذشته روند کاهشی را دنبال می‌کرد که منجر به کاهش تولید نفت از این میادین شد اما انتظار بر این است که تولید از این میادین باز گردد به دوران اوج خودش که این موضوع دور از ذهن نیست.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد