اونس طلا2152.39
مظنه14,141,000
18 گرم3,264,400
ارزش سکه31,859,673
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

فروشنده در بازار خودرو زیاد شد؛ جولان نمایندگی‌ها در فضای مجازی

در حال حاضر با وجود عرضه قطره چکانی خودرو در بازار عمده معاملات و حتی پیدا کردن مشتری توسط فروشندگان و نمایندگی‌های فروش شرکت‌های خودروساز در فضای مجازی انجام و ظرف چند روز خودرو آنهم با قیمت روز به دست خریدار می‌رسد.

این هفته بازار خودرو شاهد رشد افسار گسیخته قیمت انواع خودروهای داخلی است و متأسفانه هنوز این روند متوقف نشده است. رشد قیمت ها در بازار به حدی شده که خرید خودرو برای مردم غیر ممکن است و کمتر کسی به سمت معامله خودرو می رود. این در حالی است که با نزدیک به ماه پایانی سال به دلیل تعطیلات نوروزی همیشه بازار خرید و فروش خودرو رونق داشت.
در حال حاضر قیمت خودرو به حدی هر روز در حال تغییر است که انگار دست پیش از قیمت دلار گرفته است. به نحوی که امروز قیمت پراید 111 وارد کانال 47 میلیون تومان شده است.


*جولان نمایندگی ها در فضای مجازی
نکته قابل توجه در بازار عملکرد فروشندگان و نمایندگی های فروش شرکت های خودروساز است به این صورت که با وجود عرضه قطره چکانی خودرو در بازار عمده معاملات و حتی پیدا کردن مشتری در کانال های تلگرامی انجام و ظرف چند روز خودرو آنهم با قیمت روز به دست خریدار می رسد. علاوه بر این نمایندگی های خودروسازان نیز به صورت ویرایشی به برخی از مشتریان خودرو با قیمت بازار آزاد می فروشند.
جالب تر اینجاست رشد قیمت ها باعث شده تا برخی برای سود بیشتر خواستار فروش خودرو در بازار باشند اما مصرف کنندگان اصلی تمایلی به خرید خودرو ندارند. فروشندگان خودرو وضعیت این روزهای بازاری خودرو را نبود نظارت بر معاملات و می دانند و معتقدند این شرایط مقطعی است و خریداران باید منتظر ثبات بازار باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد