اونس طلا2214.55
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

قشر متوسط آمریکا درگیر یک بحران بسیار جدی اقتصادی است

افزایش ناتوانی در پرداخت اقساط وام خودرو در آمریکا نشان می‌دهد قشر متوسط این کشور درگیر بحران اقتصادی بسیار جدی شده است.

ریچارد وولف، پروفسور اقتصاد، معقتد است افزایش ناتوانی در پرداخت اقساط وام‌ خودرو در آمریکا نشان دهنده این است که قشر متوسط این کشور با یک مشکل اقتصادی جدی روبرو شده است.

وولف می‌گوید قشر متوسط آمریکا در حال قربانی کردن و صرف نظر از نیازهای اساسی زندگی خود است.

آخرین آمار ارائه شده از سوی بانک مرکزی فدرال ایالت نیویورک آمریکا نشان می‌دهد تعداد افرادی که قسط وام خودروی آنها در آمریکا بیش از ۳ ماه عقب افتاده است با رسیدن به رقم 7 میلیون رکورد زده است.

این رقم حتی از میزان سال 2010، که جهان و به خصوص اقتصاد آمریکا درگیر یک بحران بزرگ اقتصادی بود، نیز 1 میلیون نفر بیشتر است.

وولف، بنیانگذار موسسه "دموکراسی در محیط کار"، معقتد است که اقشار ثروتمند آمریکا پیشرفت اقتصادی خوبی داشته‌اند اما قشر غالب آمریکا شرایط خوبی ندارند و شما شاهد نتیجه اوضاع بد آنها هستید.

این کارشناس اقتصادی می‌گوید حتی اگر این قشر بتوانند کار پیدا کنند درآمد آنها کم و امنیت شغلی آنها پایین خواهدبود و مزایای کمتری به آنها تعلق می‌گیرد.

به گفته این پروفسور اقتصاد، اگر مشکل عدم پرداخت اقساط وام خودروها بود، فقط یک مشکل وجود داشت اما ما شاهد این مسئله در همه جا هستیم.

وی افزود: قشر متوسط آمریکا در یک مشکل بسیار جدی اقتصادی گیر کرده و شاهد بدتر شدن اوضاع اقتصادی خواهیم بود.

این تحلیل‌گر اقتصادی می‌گوید خودرو یکی از اصلی‌ترین نیازهای روزمره مردم آمریکا محسوب می‌شود و آنها از خرید گرفته تا رفتن سر کار و رساندن کودکان به مدرسه به خودرو وابسته هستند. اینکه مردم نمی‌توانند قسط وام خودروهای خود به عنوان یک نیاز ضروری را پرداخت کنند نشان ‌می‌دهد که آنها در حال صرف نظر کردن از دیگر نیاز‌های اساسی خود نظیر مراجعه به پزشک و غیره نیز هستند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد