اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بدهی ملی آمریکا از ۲۲تریلیون دلار گذشت

وزارت خزانه‌داری آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرد که بدهی ملی آمریکا را ۲۲.۰۱تریلیون دلار نشان می‌داد.

بدهی ملی آمریکا به بیش از 22 تریلیون دلار رسیده است. پیش بینی می شود طی دهه آینده هر سال یک تریلیون دلار به این مقدار اضافه شود. دلیل این افزایش هزینه پرداخت مستمری ها و مراقبتهای بهداشتی برای متولدان پس از جنگ جهانی در دوران ازدیاد زاد و ولد در آمریکاست.
وزارت خزانه داری آمریکا در روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کرد که بدهی ملی آمریکا را 22.01 تریلیون دلار نشان می داد. کل کسری بودجه دولت 2.06 تریلیون دلار از زمان آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در ژانویه 2017 افزایش یافته است.


اداره بودجه کنگره آمریکا کسری بودجه را برای سال مالی 2019، 897 میلیارد دلار پیش بینی کرده که نسبت به 779 میلیارد دلار سال گذشته 15 درصد افزایش یافته و بیشتر از کل بودجه پنتاگون است.
اداره بودجه کنگره تخمین زد که کسری بودجه سالانه یک تریلیون دلار به خاطر افزایش هزینه برنامه های پرداخت مستمری مثل امنیت اجتماعی و مراقبت های بهداشتی از 2022 افزایش یابد.
کسری بودجه در طول مدت ریاست جمهوری باراک اوباما تقریباً دو برابر شد و 9.3 تریلیون دلار رشد کرد. فدرال رزرو در آن زمان درگیر برنامه های تسهیل کننده برای رها کردن بخش مالی از رکود 2008 بود.
جاد گرگ و ادوارد رندل، رؤسای مشترک «کمپین حل مشکل بدهی » گفتند: «رکورد جدید بدهی یادآور صورت حساب غیر قابل بخششی است که سران کشور برای نسل آینده به جای می گذارند ».
یک متخصص اشاره کرد که بدهی های پرداخت نشده فعلی 500 درصد تولید ناخالص داخلی سال گذشته است و پرداخت آن ها نیاز به 10 درصد تولید ناخالص داخلی به مدت پنج دهه دارد که در واقعیت امکان پذیر نیست.
خبر بد بعدی از سوی بانک فدرال رزرو نیویورک در مورد بدهی مسکن آمریکا منتشر شد که نشان می داد بدهی خصوصی آمریکایی ها به رکورد 13.5 تریلیون دلار در پایان 2018 رسیده است.
بدهی وام های مسکن برای اولین بار طی دو سال گذشته کاهش یافت ولی بدهی کارت اعتباری به 870 میلیارد دلاری رسیده که قبل از بحران 2008 وجود داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد