اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین سرویس پخش آنلاین موسیقی در جهان رکورد زد

سرویس استریم موسیقی آنلاین اسپاتیفای از رکورد جدید خود خبر داده و اعلام کرده است که برای نخستین بار در تاریخ فعالیت خود موفق شده سود عملیاتی خود را به ۱۰۷ میلیون دلار برساند.

اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقیاسپاتیفای (Spotify) که هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین و بهترین برنامه‌ها از نوع خود به شمار می‌رود، در طول یک سال گذشته با استقبال کم‌سابقه‌ای مواجه شده و میزبان خیل عظیمی از مشترکان پولی و رایگان بوده است.

تازه‌ترین آمارها و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت phonearena نشان می‌دهد که تعداد کاربران و مشترکان فعال ماهانه این سرویس محبوب آنلاین از مرز ۲۰۷ میلیون نفر کاربر نیز عبور کرده است که این رقم خود موفقیت و دستاورد بزرگی برای اسپاتیفای به شمار می‌رود.

حالا این سرویس استریم آنلاین به تازگی از دست‌یابی به یک رکورد جدید نیز سخن گفته و آن نیز کسب سود عملیاتی ۱۰۷ میلیون دلاری است.

در گزارش مالی مربوط به سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی که اسپاتیفای به تازگی آن را منتشر کرده است به وضوح می‌توان دریافت که این شرکت موفق شده است برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود به یک سود عملیاتی ۱۰۷ میلیون دلاری دست پیدا کند که از طریق افزایش تعداد کاربران و مشترکان فعال در این پلتفرم و در نتیجه رشد محبوبیت و تعداد آگهی‌های تبلیغاتی در آن به دست آمده است.

این در حالیست که آمارهای قبلی از تعداد کاربران رایگان و مشترکان پولی اسپاتیفای کمتر از ۱۹۱ میلیون نفر کاربر بود و حالا از مرز ۲۰۷ میلیون نفر نیز گذر کرده است. این بدان معناست که اسپاتیفای بیش از ۹۶ میلیون مشترک پولی دارد در حالی که بزرگترین رقیب آن یعنی اپل موزیک تنها ۵۰ میلیون مشترک پولی را میزبانی می‌کند. این اعداد و ارقام به تنهایی نشان دهنده موفقیت و پیروزی اسپاتیفای در برابر رقبای قدرتمند خود در بازار پر رونق سرویس‌های استریم آنلاین است.

در این گزارش‌ها همچنین درآمد کلی اسپاتیفای ۱.۷ میلیارد دلار اعلام شده است که ۱۰۷ میلیون دلار آن سود عملیاتی بوده است.

نرم‌افزار و اپلیکیشن اسپاتیفای که برای سیستم‌عامل اندروید، iOS، ویندوز و مک قابل استفاده و اجراست، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به‌صورت کاملاً قانونی با رعایت حق کپی رایت و ناشران موسیقی، به صورت آنلاین موسیقی‌های مورد علاقه خود را جست‌وجو کرده و به آن‌ها گوش بسپارند.

بدون شک، کاربران منطقه آمریکای شمالی که شامل ایالات متحده آمریکا و کانادا می‌شود، از بزرگترین طرفداران و کاربران اپلیکیشن‌های استریم موسیقی همچون اپلیکیشن اسپاتیفای به شمار می‌روند. ایالات متحده به تنهایی حدود ۴۰ درصد از درآمد سرویس‌های موسیقی در جهان را به خود اختصاص داده است.

اپلیکیشن اسپاتیفای در سال ۲۰۰۶ میلادی در سوئد تأسیس و راه‌اندازی شد و از آن سال تاکنون نیز توانسته است توجه و علاقه میلیون‌ها کاربر موبایل را به خود جلب کند و موجب رضایت و تجربه لذت بخش آنها در گوش سپردن به موسیقی‌های موردنظرشان شود.

از بزرگترین رقبای اسپاتیفای می‌توان به اپل موزیک و پاندورا اشاره کرد که آنها نیز سهم قابل توجهی از بازارهای مرتبط با پخش آنلاین موسیقی را به خود اختصاص داده‌اند اما هنوز به جایگاه اسپاتیفای دست پیدا نکرده‌اند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد