اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آمادگی تایلند برای برگزاری نمایشگاه طلا جواهر

سایت طلا : شصت و سومین نمایشگاه طلا و جواهر بانکوک تحت عنوان "دستان جادویی تایلند" برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ، سازمان توسعه بین المللی تجارت تایلند آمادگی خود را برای برگزاری شصت و سومین نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات تحت عنوان "دستان جادویی تایلند" اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، نشان دادن میراث فرهنگی و صنایع دستی هنرمندان تایلندی است تا این کشور به مرکز و هاب اصلی در تجارت جهانی طلا و جواهرات تبدیل شود.

این نمایشگاه نقش مهم و تعیین کننده ای برای ارتقای ظرفیت های بالقوه کارآفرینان تایلندی و گسترش حضور آنها در عرصه بازارهای جهانی خواهد داشت.

پیش بینی می شود بیش از 20 هزار تاجر و بازرگان و خریدار از 130 کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کنند. این نمایشگاه طی روزهای 20 تا 24 فوریه در چلنجر هال شهر بانکوک برگزار می شود.

خانم بانجوگیت آنگسوسینگ مدیر کل سازمان توسعه تجارت بین المللی تایلند در این باره گفت: سال گذشته صنعت طلا و جواهر تایلند یکی از مهمترین بخش های اقتصاد این کشور بوده است. این بخش کمک زیادی به اشتغالزایی و ایجاد درآمد برای بیش از 1.2 میلیون نفر داشته است. در سال 2018 ارزش صادرات طلا و جواهرات تایلند به بیش از 383713 میلیون بات رسیده که 4.74 درصد کل صادرات کشور را تشکیل داده است.

در نمایشگاه امسال بیش از 800 شرکت تایلندی و بین المللی شرکت خواهند کرد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد