اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرگردانی ۲۰ نفتکش حامل نفت ونزوئلا به دلیل تحریم‌های آمریکا

تحریم‌های آمریکا ۹.۶ میلیون بشکه نفت ونزوئلا را بر روی ۲۰ نفتکش سرگردان کرده است.

بیش از 20 نفتکش‌ حاوی 9.6 میلیون بشکه نفت ونزوئلا در روزهای اخیر در گالف کوست آمریکا لنگر انداخته اند. برخی خریداران که این محموله‌ها را قبل از اعمال تحریم‌های آمریکا در هفته گذشته خریداری کرده بودند، از این کشتی‌ها به عنوان ذخایر شناور استفاده می‌کنند. بقیه هم نمی‌دانند طبق قوانین جدید چگونه پول نفت را پرداخت کنند .
در حالیکه تحریمها جریان نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار نداده، مشخص نیست چه اتفاقی برای چندین محموله ونزوئلا در اروپا و کاراییب و سایر محموله‌ها به سمت کشورهایی مثل ایتالیا ، سوئد و هند می افتد. برخی مشتریان اروپایی شرکت نفت دولتی ونزوئلا ، PDVSA ، هفته گذشته خرید نفت از این کشور را به خاطر تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا متوقف کردند .
محموله های ونزوئلا آماده ارسال به سمت اروپا به 1.9 میلیون بشکه می‌رسد و محموله‌های متعلق به آمریکا 9.6 میلیون بشکه است . 1.5 میلیون بشکه دیگر هم در سوپر نفتکش آیاکوچو بارگیری شده ولی هنوز مقصدی برای این کشتی مشخص نشده است .
صادرات نفت ونزوئلا در ژانویه به 1/275 میلیون بشکه نسبت به 1.37 میلیون بشکه ماه قبل رسید. این کشور آمریکای لاتین ماه گذشته 522811 بشکه در روز نفت به آمریکا صادر کرد که کمتر از 533358 بشکه ماه دسامبر بود .
پالایشگاه آمریکایی سیتگو پترولیوم با 209 هزار بشکه در روز بیشترین خرید نفت را از ونزوئلا داشت. پس از آن والرو انرژی و چورون قرار داشتند .

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد