اونس طلا2205.9
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بیت‌کوین به کجا می‌رود؟

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده برآورد کرده‌اند که قیمت بیت‌کوین در نیمه نخست سال جاری میلادی بازهم روندی نزولی را در پیش خواهد گرفت.

ارزش ارز دیجیتالی رمزنگاری شده بیت کوین در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۸ وارد کانال سه هزار دلاری شد که کمترین میزان آن از اکتبر سال گذشته بوده و رکورد بیشترین سقوط را به نام خود ثبت کرد. با اینکه این ارز دیجیتالی با آغاز سال جاری میلادی روندی رو به رشد را تجربه کرد، در هفته های اخیر قیمت آن باری دیگر دارای یک شیب کاهشی بوده است که این امر بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران را با شک و تردیدهای جدی مواجه کرد و خیل عظیمی از مشتریان نیز در خصوص سرمایه گذاری های آتی در این ارز مجازی ابراز نگرانی کردند.

اما روند نزولی قیمت بیت کوین در حالی ادامه پیدا می کند که پیش تر، تحلیلگران و کارشناسان فعال در این حوزه از افزایش دوباره و تقویت بیت کوین سخن گفته و خبر داده بودند.

بر اساس گزارش وب سایت کوین تلگراف، قیمت بیت کوین که هم اکنون حدود ۳۴۰۰ دلار است، با نوسانات بسیار زیادی در ماه‌های اخیر مواجه شده است ولی چیزی که موجب سردرگمی و نگرانی سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمزارزها شده است، احتمال کاهش دوباره و سقوط قیمت بیت کوین در ماه‌های آتی است. چراکه به تازگی بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در موسسات تحقیقاتی و همچنین بازارهای ارزهای رمزپایه پیش بینی و اعلام کرده اند که قیمت بیت کوین در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی رو به کاهش خواهد رفت به گونه ای که در کانال دو هزار دلاری نیز قرار خواهد گرفت.

این درحالی است که پیشتر بسیاری از کارشناسان فعال در این حوزه خاطرنشان کرده بودند که نوسانات بیت‌کوین در طول مدت عمر ۱۰ ساله خود، هم اکنون به کمترین میزان خود رسیده است و این امر می‌تواند خبر خوشایند و خوشحال کننده‌ای برای آن دسته از کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری و مبادلات مالی با این ارز مجازی را دارند، به شمار بیاید. البته برخی از پیش بینی های آنها نیز درست از آب درآمده بود و قیمت برخی از رمزارزها نیز همچون بیت کوین و اتریوم نسبت به دلار حدود یک تا سه درصد رشد داشته است. اما در حالت کلی قیمت ارزهای رمزنگاری شده بخصوص بیت کوین با روندی نزولی و رو به کاهش روبرو بوده است و همین امر نیز موجب شده است بسیاری از علاقمندان به سرمایه گذاری و خرید و فروش بیت کوین، به منظور جلوگیری از متضرر شدن سرمایه های خود را از بازار بیت کوین بیرون آورده و در موارد دیگری اقدام به سرمایه گذاری کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد