اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۱۱/۱۵

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۳۱۴ دلار و ۴۷ سنت رسید.

به نقل از رویترز، در حالی که به دنبال انتشار آمار مثبت از بازار کار و بخش کارخانه ای آمریکا ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز اندکی کاهش داشت.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.3 درصد کاهش به 1314 دلار و 47 سنت رسید. قیمت فلز زرد روز پنجشنبه به 1326 دلار و 30 سنت رسید که بالاترین رقم از 26 آوریل تاکنون بود. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.2 درصد کاهش به 1320 دلار و یک سنت رسید.
به دنبال انتشار آمارهای مثبت از اشتغالزایی در امریکا و همچنین بخش تولید این کشور، ارزش دلار در برابر ین در نزدیکی بالاترین رقم یک هفته اخیر ثابت بود.
شاخص ها در بورس های آسیایی امروز تغییر اندکی شاهد بود و همچنان در نزدیکی بالاترین رقم 4 ماه اخیر باقی ماند. بازارهای مالی چین به دلیل فرا رسیدن سال نوی چینی در کل این هفته تعطیل خواهد بود.
رشد اشتغالزایی در آمریکا در ماه ژانویه سرعت گرفته و کارفرمایان در این ماه بیشترین تعداد نیروی کار را در طی 11 ماه گذشته استخدام کرده اند. این آمارها نشان می دهد که به رغم چشم انداز نامشخص اقتصادی که موجب شده فدرال رزرو آمریکا در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره به تردید بیافتد، وضعیت اقتصادی این کشور فعلا مثبت است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرده که مداخله نظامی در ونزوئلا یکی از گزینه هاست. کشورهای غربی فشارها بر نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا را افزایش داده اند. این در حالی است که روسیه درباره تبعات مداخله در تحولات ونزوئلا به کشورهای غربی هشدار داده است.
لری کودلوف، مشاور اقتصادی کاخ سفید گفت، مذاکرات تجاری این هفته بین آمریکا و چین در فضایی مثبت انجام گرفته، اما هنوز کارهای زیادی در این زمینه باقی مانده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد