اونس طلا2215.47
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

امارات طلاهای ونزوئلا را خرید

یک شرکت اماراتی اعلام کرد ۳ تن طلا از ونزوئلا خریداری کرده است.

مؤسسه نور کپیتال در بیانیه‌ای اعلام کرد این آخرین خرید طلا از ونزوئلا تا زمانی خواهد بود که این کشور به ثبات نسبی سیاسی برسد و استانداردهای بین‌المللی بر این کشور حکمفرما شود. پیش‌تر رویترز گزارش داده بود ونزوئلا سه تن طلا را به مقصد امارات بارگیری کرده است و این احتمال وجود دارد که در روزهای آینده ۱۵ تن طلای دیگر از این کشور روانه امارات شود.

یک مقام ارشد دولت ونزوئلا اعلام کرد این کشور در نظر دارد تا ماه فوریه ۲۹ تن طلا را به امارات بفروشد تا نقدینگی لازم برای واردات کالاهای اساسی را تأمین کند. سه منبع آگاه که خواسته‌اند نامشان فاش نشود به رویترز گفته‌اند در اعتراض به تصمیم دولت، دو نفر از مقامات ارشد ونزوئلا که حاضر به امضای قرارداد فروش طلا به امارات نشدند، از سمت خود استعفا دادند.

دولت آمریکا که در تلاش برای به رسمیت شناخته شدن خوان گایدو، رهبر مخالفان ونزویلا توسط کشورهای جهان است به معامله گران و بانکداران اطلاع داده است که از معامله طلا با دولت فعلی این کشور پرهیز کنند. مارکو روبیو، سناتور آمریکایی در توییتی اعلام کرد مؤسسه نور کپیتال امارات به دنبال خرید طلای بیشتری از ونزوئلا است.

به دنبال تحریم‌های آمریکا و ابر تورم که به فروپاشی اقتصاد ونزوئلا منجر شده است، دولت این کشوردر تلاش برای فروش طلاهای خود به منظور تأمین ارز برآمده است. فروش گسترده طلاها به افزایش سرعت بی ارزش شدن بولیوار، واحد پول ونزوئلا منجر شده است.

طبق آمارهای بانک مرکزی ونزوئلا، این کشور تا پایان ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ در انگلیس و ونزوئلا ۱۳۲ تن ذخیره طلا داشته است.

انتهای پیام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد