اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

فدرال رزرو نرخ بهره را ثابت نگه داشت/داوجونز ۴۰۰ واحد جهش کرد

چهارشنبه شب، پس از این که فدرال‌رزرو نرخ بهره خود را ثابت نگاه داشت و اعلام کرد در آینده هم برای بالا بردن نرخ‌ها صبور خواهد بود بازار سهام جهش کرد.

سی‌ان‌بی‌سی، چهارشنبه شب، پس از این که فدرال‌رزرو نرخ بهره خود را ثابت نگاه داشت و اعلام کرد در آینده هم برای بالا بردن نرخ‌ها صبور خواهد بود بازار سهام جهش کرد. درآمدهای قدرتمند بوئینگ و اپل هم بازارها را تقویت کرد.

با عملکرد خوب سهام بوئینگ و اپل، میانگین صنعتی داوجونز ۴۳۴.۹۰ واحد جهش کرد و برای اولین بار پس از ۴ دسامبر از سطح ۲۵۰۰۰ واحد فراتر رفت و در ۲۵۰۱۴.۸۶ واحد بسته شد.

اس‌اندپی۵۰۰ هم با جهشی ۱.۵۶ درصدی عملکردی درخشان داشت، درحالی‌که کامپوزیت نزدک ۲.۲ درصد رشد کرد و در ۷۱۸۳.۰۸ واحد بسته شد.

جک آبلین، یکی از شرکای موسس کریست ولس، گفت: به نظر می‌رسد اعضای فدرال‌رزرو بیشتر به بازارها توجه می‌کنند تا به داده‌ها. بازارها به نرخ بهره کمتر از حد عادلانه عادت کرده‌اند و تلاش برای بالا بردن آن مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

بانک مرکزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: کمیته بانک مرکزی در تعیین محدوده هدف نرخ بهره مناسب برای صندوق‌های فدرال، صبور خواهد بود.

جیمز کان، رییس دپارتمان اقتصاد در دانشگاه یشیوا، می‌گوید: این یک تغییر بسیار قابل‌توجه نسبت به آن چیزیست که آنها در ماه دسامبر می‌گفتند، هرچند انتظار چنین تغییری وجود داشت.

رییس بانک مرکزی، جرومی پاول در کنفرانس خبری گفت: مقدمات لازم برای بالا بردن نرخ بهره، تضعیف شده‌اند. او اشاره کرد برای افزایش نرخ بهره در آینده باید نیاز به این کار را بررسی کنیم.

این اولین باریست که در دوره ریاست جرومی پاول، پس از اجلاس فدرال‌رزرو، اس‌اندپی۵۰۰ با سود بسته می‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد