اونس طلا2394.45
مظنه15,956,000
18 گرم3,683,400
ارزش سکه35,948,868
قدیم (بهار)40,200,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

مشکل ۱۰ هزارمتقاضی مسکن مهر پردیس خرداد حل می‌شود/ کاهش فروشندگان مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه تا خردادماه سال آینده مشکل ۱۰ هزار متقاضی مسکن مهرحل خواهد شد، گفت: متقاضیانی که در سال ۹۱ آورده خود را واریز کرده بودند، تا خردادماه سال آینده تعیین تکلیف و مشکل آنها حل خواهد شد.

مهدی هدایت در مراسم کلنگ‌زنی آماده‌سازی محورهای اصلی فاز ۵ و ۹ پردیس با بیان اینکه با توجه به رشد قیمت مسکن مهر در پردیس فروشندگان مسکن مهر این روزها کاهش یافته است و کسی حاضر به فروش مسکن مهر خود نیست، گفت: نمی‌دانم خوشحال یا ناراحت باشم اما به هر حال قیمت مسکن مهر بالا رفته است و مردم امیدوار شده‌اند که خانه‌دار می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه تا پایان سال ۹۸ تمام پروژه‌های مسکن مهر که معارض زمین ندارند و مشکلات حقوقی ندارند، افتتاح خواهند شد، اظهار داشت: خوشبختانه پروژه‌های مسکن مهر در پردیس فعال شده‌اند و این روزها ما جریان ورود مصالح ساختمانی را کنترل و پیگیری می‌کنیم.

هدایت اضافه کرد: با خرید نصبیات واحدهای مسکن مهر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر که به دلیل مشکل نصبیاتواگذار نمی‌شدند، این مشکل را برطرف کرده و امیدواریم با تجهیز این ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل مردم خواهد شد.

هدایت در مورد متقاضیانی که آورده خود را واریز کرده بودند، اما تخصیص واحدهای مسکونی مهر برای آنها صورت نگرفته بود، گفت: ۱۰ هزار متقاضی مسکن مهر بلاتکلیف بودند که در سال ۹۱ واریز آورده داشتند که تخصیص واحد مسکونی مهر برای آنها صورت نگرفته بود، به همین دلیل نگران بودند. خوشبختانه با سیاست‌ها و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن توانستیم در سایت‌های مسکن مهر ظرفیت‌سازی کنیم تا مشکل این ۱۰ هزار نفر تا خردادماه سال آینده تعیین تکلیف شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: بحث آماده‌سازی و احداث زیربناها و روبناها به شرکت راهسازی عمران سپرده شد و امیدواریم این شرکت به دلیل داشتن کارنامه مناسب پروژه‌ها با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.

به گفته وی در دهه فجر ۵ هزار واحد مسکونی مهر افتتاح خواهد شد.

وی همچنین گفت: در دهه فجر ۱۰۰۰ میلیارد تومان بسته مشارکتی در قالب ایجاد مدارس، مساجد و سرای محله انجام خواهد شد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد