اونس طلا2211.48
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آمریکا سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه

مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه گفت امریکا در سال گذشته سومین سرمایه گذار بزرگ خارجی در روسیه بوده است.

کریل دیمیتریف، مدیر صندوق سرمایه گذاری مستقیم خارجی روسیه در سخنرانی خود در اجلاس اقتصادی داووس گفت آمریکا تا پایان سال ۲۰۱۸ پس از چین و آلمان به سومین سرمایه‌گذار بزرگ خارجی در روسیه تبدیل شده است. پیشتر الکس رودزیانکو، رئیس اتاق بازرگانی مشترک روسیه و آمریکا گفته بود علی رغم افزایش تحریم‌های وزارت خزانه داری آمریکا، حضور شرکت‌های این کشور در بازار روسیه کاهش چشمگیری نداشته است و آن‌ها بازار روسیه را ترک نکرده‌اند.


به گفته شبکه خبری راشا تودی، بیشترین سرمایه گذاری خارجی در روسیه در شهر مسکو صورت می‌گیرد به گونه‌ای که حدود نیمی از سرمایه خارجی روانه این شهر می‌شود. ولادمیر یفیموف - رئیس مؤسسه سیاست اقتصادی و توسعه - گفت: پایتخت روسیه موفق شده است جایگاه خود را در بین مقاصد جذاب سرمایه‌گذاری اروپایی ارتقا دهد. وی در توضیح علل موفقیت مسکو در جذب سرمایه‌گذار خارجی گفت: در نتیجه برنامه حمایت از سرمایه گذاری، مسکو موفق شده است به جمع ابر شهرهای اروپایی با تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاران خارجی بپیوندد.


تا پایان سال ۲۰۱۷، چین، قبرس، لوکزامبورگ، آمریکا، هلند، ایرلند، انگلیس و آلمان از بزرگ‌ترین سرمایه گذاران خارجی در روسیه بوده‌اند. هم چنین بیشترین سرمایه خارجی به ترتیب جذب بخش‌های معدن، تولید، تعمیر و تولید وسایل نقلیه، خدمات مالی و بیمه‌ای و املاک شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد