اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مشتری‌مدارترین استارتاپ حوزه چاپ آنلاین را بشناسید

جلب رضایت مشتریان موضوع مهمی نزد بسیاری از کسب و کارها و به ویژ استارتاپ‌هایی است که به ارائه محصول و خدمات به مشتریان می‌پردازند.

این کسب و کارها به خوبی دریافته‌اند که مشتری‌مداری یکی از کلیدهای موفقیت و رشد در فضای پررقابت کسب و کار است. به همین دلیل روی بحث جلب رضایت مشتری در کنار ارائه محصول و خدمات باکیفیت، تمرکز کرده‌اند.

یکی از استارتاپ‌های موفق در این زمینه چاپ آقا، مطرح‌ترین استارتاپ حوزه چاپ آنلاین است.

چاپ آقا یکی از اعضای مهم اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه چاپ است که طی مدتی که از حضورش در حوزه چاپ آنلاین می‌گذرد، نه تنها خدمات شایسته‌ای به مشتریان ارائه کرده و رضایت 98 درصدی آنها را کسب کرده است، بلکه خدمات باکیفیت چاپی را با قیمت مناسب و پشتیبانی شایسته به مشتریانش ارائه می‌دهد. در حال حاضر انواع خدمات چاپی از چاپ دیجیتال سربرگ، کارت ویزیت، تراکت تبلیغاتی، پاکت نامه و ... با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می‌شود و شما می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر ارائه‌دهنده خدمات چاپ، سفارش‌های چاپی خود را به صورت آنلاین و با چند کلیک ثبت کنید.

به گفته رضا مفید، بنیانگذار و مدیرعامل این استارتاپ دانش‌بنیان، «استارتاپ چاپ‌ آقا به‌صورتی طراحی‌ شده است که مشتری می‌تواند قدم ‌به ‌قدم سفارش خود را ببیند و این یکی از ویژگی‌های مهم چاپ‌ آقاست.»

مفید همچنین ارائه خدمات باکیفیت چاپی با قیمت مناسب را یکی دیگر از دلایل موفقیت چاپ آقا معرفی کرد و گفت: « در چاپ آقا فرآیند ثبت سفارش تا ارائه سفارش‌های چاپی به صورت طراحی شده است که مشتری بدون کوچکترین پیچیدگی، می‌تواند سفارش چاپی خود را از دسته‌بندی‌های مشخص انتخاب و برای ثبت سفارش اقدام کند. همچنین در صورتی که در ارائه طرح چاپی با مشکلی مواجه شد، می‌تواند از ابزارهای آنلاین طراحی و یا کمک مشاوران خبره چاپ آقا در امر طراحی کمک بگیرد و سفارش چاپی خود را به ثبت برساند. علاوه بر این، مشتری قیمت را در لحظه می‌بیند و این یکی از عواملی است که به شفافا‌سازی قیمت در چاپ آقا و جلب اعتماد مشتری منجر شده است؛ چرا که یکی از سؤال‌های متداول مشتری این است که سفارش چاپی او در چه مرحله‌ای است و چقدر از کار تا این لحظه انجام‌ شده است. در پاسخ به این سوالات، ما در چاپ آقا بستری را طراحی کرده‌ایم که مشتری می‌تواند قدم‌ به‌ قدم ببیند سفارش او در چه مرحله‌ای است و چه مقدار تا تحویل باقی‌ مانده است.

مدیرعامل چاپ آقا در مورد تضمین کیفیت سفارش‌های چاپی هم می‌گوید: « اگر چه در حال حاضر مدل مشخص و واضحی برای ضمانت در صنعت چاپ وجود ندارد؛ اما چاپ‌ آقا با ایجاد یک سرویس مشاوره رایگان، به مشتریان راهنمایی‌های لازم برای کسب بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.»

به این ترتیب می‌توان گفت که چاپ آقا با درک و پاسخ به نیازهای چاپی مردم و پر کردن خلاء‌های موجود در این حوزه، توانسته است از رقبای خود در این حوزه پیشی گرفته و امروزه به خوشنام و معتبرترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات چاپی آنلاین معروف شود.

پس اگر شما هم می‌خواهید سفارش‌های چاپی خود را با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید به Chapagha.com مراجعه کنید و لذت واقعی چاپ آنلاین را بچشید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد