اونس طلا2382.79
مظنه16,621,000
18 گرم3,836,900
ارزش سکه37,447,113
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,800,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

برگزاری نمایشگاه طلا جواهر بانکوک

سایت طلا : شصت و سومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک در ماه فوریه برگزار می شود.

برگزارکنندگان نمایشگاه امسال طلا و جواهر بانکوک اعلام کرده اند که در این نمایشگاه قرار است ماهرانه ترین و جذاب ترین تولیدات صنعتگران تایلندی در معرض دید بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف جهان قرار گیرد.

این شصت و سومین نمایشگاه طلا و جواهرات بانکوک است که قرار است طی روزهای 20 تا 24 فوریه 2019 میلادی برگزار شود.

پیش بینی می شود تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه دیدن کنند. برگزاری این گونه نمایشگاه ها تاثیر مهمی در ارتقای جایگاه صنعت طلا و جواهر تایلند طی سال های اخیر داشته است.

در این نمایشگاه قرار است تازه ترین تولیدات و محصولات صنعت طلا و جواهر و نقره و همین طور سنگ های قیمتی و باارزش به نمایش گذاشته شود.

بسیایر از خریداران از کشورهای آمریکا، اتحادیه اروپا، هند، استرالیا، خاورمیانه و آسه آن از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

سازمان توسعه تجارت بین المللی تایلند برگزار کننده اصلی این نمایشگاه است. خانم بانجونگیت آنگسوسینگ مدیر کل سازمان توسعه تجارت بین المللی تایلند درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: برای دهه های متمادی، تایلند در سطح جهان به عنوان سازنده و تولیدکننده صنایع دستی طلا و جواهر با کیفیت و باارزش شناخته شده است. تولیدکنندگان طلا و جواهرات در تایلند نیز طی سال های اخیر به طور مرتب و مداوم کیفیت محصولات خود را ارتقا داده اند تا جایگاه بهتری در سطح بازارهای بین المللی داشته باشند.

بر اساس این گزارش صادرات طلا و جواهر تایلند سومین منبع مهم و بزرگ درآمدهای صادراتی این کشور به شمار می رود.

در سال 2017 میلادی تایلند یکی از ده کشور برتر جهان در زمینه صادرات طلا و جواهرات بوده و بیش از 12 میلیارد دلار از این محل کسب درآمد داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد