اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خطر رکود اقتصادی آمریکا به بالاترین سطح در 6 سال اخیر رسید

سایت طلا : نتایج بررسی و تحقیق بلومبرگ نشان می دهد خطر رکود اقتصادی آمریکا به بالاترین حد خود در 6 سال اخیر رسیده است.

اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی بلومبرگ هشدار داده اند که ریسک وقوع رکود اقتصادی در آمریکا به بالاترین سطح در 6 سال اخیر رسیده که علت اصلی این مساله خطرات ناشی از افزایش ریسک در بازارهای مالی، جنگ تجاری با آمریکا و ادامه تعطیلی بخشی از فعالیت های دولت فدرال است.

تحلیلگران اقتصادی اعلام کرده اند که احتمال وقوع رکود اقتصادی در آمریکا طی 12 ماه آینده به بیش از 25 درصد افزایش یافته است. این رقم در نظرسنجی دسامبر به 20 درصد رسیده بود.

پیش بینی تحلیلگران نشان می دهد فدرال ررزو در سه ماه نخست امسال نرخ بهره را تغییر نخواهد داد و در مجموع در سال 2019 حداکثر 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد.

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که رشد اقتصادی آمریکا امسال به کمتر از 2.5 درصد خواهد رسید. این رقم سال 2018 به بیش از 2.9 درصد رسیده است.

اگر روند رشد و رونق اقتصادی آمریکا از 2009 آغاز شده باشد و تا جولای 2019 میلادی ادامه پیدا کند، این طولانی ترین دوره رونق اقتصادی در این کشور خواهد بود.

در شرایطی که تعطیلی دولت آمریکا همچنان ادامه دارد و این مساله به طولانی ترین تعطیلی در تاریخ ایالات متحده تبدیل شده، تحلیلگران معتقدند تعطیلی دولت موجب کاهش 0.1 تا 0.2 درصدی رشد اقتصادی خواهد شد.

جنگ تجاری با چین نیز تاکنون فشارهای زیادی را بر شرکت های بزرگ آمریکایی وارد کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد