اونس طلا2332.79
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

عکس || اولین شاسی بلند تمام الکتریکی کادیلاک

تصمیم رونمایی از این کراس‌اوور الکتریکی در دیترویت چندان هم اتفاقی نیست، زیرا جنرال موتور اعلام کرده که کادیلاک پیشگام و طلایه‌دار این شرکت برای حرکت به سوی الکتریکی‌ها ست.

کادیلاک اولین خودروی الکتریکی اش را در قالب یک کراس اوور جدید و شیک معرفی کرد.
به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کارسکوپ"، کادیلاک به دنبال نمایش XT6 مدل 2020 ، اولین شاسی بلند تمام الکتریک خود را به نمایش گذاشت.
این خودرو روی پلت فرم خودروهای جدید جنرال موتورز سوار است و تاکنون نامی برایش انتخاب نشده است. سراسر نمای جلوی خودرو با یک جلو پنجره بزرگ محصور شده که از طرفین به دریچه های هوای مثلثی ختم می شود.
این ظاهر مشخص نیز تا نمای عقب نیز ادامه یافته و ما شاهد یک درب موتور حجاری شده، بدنه ای پرچین و قوس و خطوط شانه ای هستیم. طراحان خودرو دستگیره های در را نیز مخفی کرده و بدنه ای عاری از جزئیات و تمیز ارائه کرده اند.


کادیلاک بسیاری از جزئیات این خودرو را مخفی نگه داشته است، اما می توان یک شیشه جلوی فانتزی متصل به سقف پانورامیک را در این خودرو تشخیص داد. از دیگر ویژگی های ظاهری این خودرو می توان به روکش های پلاستیکی، چرخ های آلیاژی بزرگ و ستون های عقب مشخص از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.
تصمیم رونمایی از این کراس اوور الکتریکی در دیترویت چندان هم اتفاقی نیست، زیرا جنرال موتور اعلام کرده که کادیلاک پیشگام و طلایه دار این شرکت برای حرکت به سوی الکتریکی ها ست.
درماه نوامبر سال 2017، جنرال موتورز اعلام کرد که 11 خودرو را براساس معماری و زبان طراحی جدیدش تولید خواهد کرد که در میان آنها می توان ساب کامپکت های لوکس، کراس اوورهای لوکس سایز متوسط و کراس های لوکس بزرگ را مشاهده کرد. از طرفی ما منتظر یک لوکس کوتاه سقف در رده کوپه های قد بلند هستیم.
کادیلاک سال هاست که یکی از برندهای زیر مجموعه جنرال موتورز محسوب می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد