اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مهمترین رویدادهای اقتصادی جهان در روزهای آتی را بدانید

سایت طلا : انتشار آمارهای درآمدی شرکتهای بزرگ آمریکا در سه ماه پایانی 2018 یکی از مهمترین رویدادهای هفته جاری خواهد بود.

به گزارش اینوستینگ، تعدادی از شرکتهای بزرگ آمریکایی مثل جی پی مورگان و ولس فارگو طی روزهای آینده گزارش های مالی سه ماهه پایانی 2018 را منتشر خواهند کرد. این آمارها می تواند تاثیر مهمی بر اوضاع بازارهای مالی داشته باشد.

بر اساس این گزارش دومین رویداد مهم انتشار آمارهای تورم تولید کننده آمریکا در ماه دسامبر است. پیش بینی می شود این شاخص طی ماه گذشته 0.1 درصد کاهش یافته باشد. در این صورت برای نخستین بار در 4 ماه گذشته شاهد کاهش تورم تولید کننده در آمریکا خواهیم بود.

سومین رویداد مهم، سخنرانی تعدادی از مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا خواهد بود. جان ویلیامز رئیس فدرال رزرو نیویورک از مهمترین افرادی است که درباره اوضاع اقتصادی و سیاست های پولی آمریکا سخنرانی خواهد کرد.

سرمایه گذاران بین المللی به دقت تحولات مربوط به سیاست های پولی و نرخ بهره آمریکا را زیر نظر دارند. گمانه زنی ها نشان می دهد فدرال رزرو در سال 2019 میلادی تنها 2 بار نرخ بهره را افزایش خواهد داد.

چهارمین رویداد رای گیری پارلمان انگلیس درباره برگزیت است. سرمایه گذاران به دقت تحولات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را زیر نظر دارند. انگلیس قصد دارد 29 مارس از اتحادیه اروپا خارج شود. این مساله می تواند تبعات زیادی برای اقتصاد انگلیس و اتحادیه اروپا در بر داشته باشد.

پنجمین رویداد مهم نیز انتشار آمارهای تجاری چین است. پیش بینی می شود مازاد تجاری چین در ماه دسامبر به بیش از 51.5 میلیارد دلار رسیده باشد. این رقم در ماه نوامبر به 44.7 میلیارد دلار رسیده است.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد