اونس طلا2206.16
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

با سیستم شارژ 40 واتی فوق سریع هوآوی هیچ لحظه ای را از دست ندهید

تصور کنید به خانه رسیده‌اید، گوشیتان را به شارژ می‌زنید، شامتان را آماده می‌کنید و از حالا 30 دقیقه زمان دارید تا خود را برای مهمانی شب آماده کنید. اما ناگهان سراغ گوشیتان می‌روید و متوجه می‌شوید در تمام این مدت به شارژر وصل نبوده است! حالا شما گوشی‌ دارید که تنها 22درصد شارژ دارد آن هم برای مهمانی پیش‌رو که از قرار معلوم حداقل 6 ساعت به طول خواهد انجامید و قرار است کلی چت آنلاین داشته باشید، در اینستاگرام فعال باشید و کلی عکس ردوبدل کنید.

این وضعیت می تواند برای بسیاری از افراد یک کابوس باشد اما برای دارندگان HUAWEI Mate 20 Pro موقعیتی بغرنج به شمار نمی آید، چرا که این گوشی به سیستم سوپرشارژر 40 واتی مجهز شده است.

از زمانی‌که گوشی‌های هوشمند به بازار آمده‌اند، «عمر باتری» مشکلی حل‌نشدنی بوده است.بی شک همه ما باتری‌های بزرگ و حجیمی که نصب آن ها بر روی گوشی باعث سنگین شدن تلفن همراهمان می شد را به یاد داریم. با پیشرفت تکنولوژی گوشی‌های هوشمند، این مشکل به مراتب بدتر شد و عمر باتری‌ها به یکی از مهم ترین فاکتور های خرید گوشی‌ برای کاربران تبدیل شد. اغلب ما افرادی را در مهمانی ها می‌بینیم که به‌دنبال پریزی هستند تا بتوانند گوشی‌شان را شارژ کنند. این اتفاق در حالی می‌افتد که ارتباطات بی‌سیم روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شوند و مردم بیش از گذشته می‌خواهند در اینترنت گذشت‌وگذار کنند و ویدئو تماشا کنند.

به همین دلیل هوآوی به‌شدت روی تحقیق‌وتوسعه درباره این موضوع سرمایه‌گذاری کرده تا نه تنها از قدرتمند بودن باتری‌ محصولات خود مانند HUAWEI Mate 20 Pro اطمینان حاصل کند بلکه محصولات خود را تا حد ممکن ظریف و باریک تولید کند و در عین حال نسبت به هر گوشی دیگری در جهان ظرفیت شارژ سریع‌تری را داشته باشند. این شرکت با عرضه سری گوشی‌های جدید خود از سیستم شارژ جدیدی به نام Huawei 40W SuperCharge رونمایی کرد تا نشان دهد دغدغه کاربران تا چه برایش حائز اهمیت است.

از سری Mate 8، هوآوی تغییرات عظیمی روی تکنولوژی‌های شارژ سریع انجام داده است که به عنوان مثال می توان به توسعه سریع‌ترین شارژر 10واتی بی‌سیم دنیا با استاندارد TÜV اشاره کرد. کاربران در حال‌حاضر از وجود این مزایا آگاه هستند ؛ اما به نظر می رسد هوآوی چیزی بیش از این‌ها در آستین دارد.

سیستم سوپرشارژ 40 واتی هوآوی اجازه می‌دهند گوشی در سریع‌ترین حالت ممکن شارژ شود. این تکنولوژی بدون هیچ گونه ‌خطر و در محیطی ایمن، باتری گوشیتان را شارژ می‌کند.

به‌لطف این تکنولوژی، HUAWEI Mate 20 Pro قادر است سریع‌تر از رقبای موجود در بازار شارژ شود و در عین حال امنیت کاربران را نیز تضمین می کند. - HUAWEI 40W Super Charge در یک سیستم ایمنی چند مرحله‌ای ساخته شده وگواهینامه تایید امنیت را از کمپانی TÜV آلمان دریافت کرده است.

در آخر و با توجه به نکات اشاره شده در بالا، اگر تنها نیم ساعت زمان دارید جایی برای نگرانی وجود ندارد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که HUAWEI Mate 20 Pro را به شارژ بزنید تا در عرض مدت زمان کم از صفر تا 70درصد شارژ شود. تازه باتوجه به قابلیت بهینه‌سازی باتری به‌وسیله هوش‌ مصنوعی، بیشتر از حد معمول می‌توانید از مهمانی پیش‌رو لذت ببرید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد