اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگر ارشد موسسه آر بی سی:

شکسته شدن سطح مقاومتی 1300 دلار تقاضای طلا را به شدت افزایش می دهد

سایت طلا : یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که تقاضای جهانی طلا با شکسته شدن سطح مقاومتی 1300 دلاری به شدت افزایش خواهد یافت.

به گزارش کیتکو نیوز، جورج گرو تاکید کرد: اگر بازار بتواند سطح روانی و حساس 1300 دلاری را بشکند، تقاضا برای طلا با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: قیمت طلا همچنان به مسیر خود برای شکستن سطح مقاومتی 1300 دلاری ادامه می دهد. نگرانی های مربوط به تبعات خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، کاهش رشد اقتصادی جهان و سیاست های پولی فدرال رزرو آمریکا می تواند به نفع تقاضای طلا در ماه های آینده باشد.

وی تصریح کرد: بازار طلا منتظر روشن شدن وضعیت اختلافات تجاری بین چین و آمریکا است. روسای جمهور دو کشور توافق کرده اند تا به مدت 90 روز از اعمال تعرفه های جدید تجاری علیه یکدیگر خودداری کنند و در این فرصت برای دستیابی به یک توافق تجاری جدید تلاش نمایند.

تعطیلی دولت آمریکا نیز طی روزهای اخیر تاثیر مثبتی بر قیمت جهانی طلا داشته است. به نظر می رسد انتشار آمارهای مهم اقتصادی آمریکا منطقه یورو و چین در روزهای آینده می تواند تاثیر مهمی بر قیمت طلا داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد