اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی شورای جهانی طلا درباره جایگاه طلا در سال 2019

سایت طلا : شورای جهانی طلا بر این باور است که طلا یک سرمایه گذاری جذاب برای سرمایه گذاران و بانک های مرکزی جهان در سال 2019 خواهد بود.

به گزارش کیتکو نیوز ، شورای جهانی طلا اعلام کرد: نااطمینانی های سیاسی و نگرانی نسبت به اوضاع اقتصادی جهان می تواند عامل مهمی برای جذابیت بیشتر طلا در سال 2019 میلادی باشد.

بر اساس این گزارش جان رید تحلیلگر ارشد شورای جهانی طلا در این باره گفت: با تشدید نوسانات در بازارهای مالی و نگرانی ها نسبت به اوضاع اقتصادی و سیاسی جهان، سرمایه گذاران تمایل بیشتری برای خرید طلا خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: در سال 2018 میلادی سرمایه گذاران اعتماد زیادی به دلار آمریکا و بازار سهام داشتند. این روند در سال 2019 میلادی به شدت کاهش خواهد یافت و تمایل سرمایه گذاران به سوی بازار فلزات گرانبها به خصوص طلا جلب خواهد شد. پیش بینی می شود بازار سهام در سال 2019 میلادی وارد فاز اصلاح و روند نزولی شود و این عامل تاثیر مهمی برای رونق باازار طلا خواهد داشت.

عملکرد بازار سهام آمریکا در سال 2018 میلادی غیر از روزهای پایانی آن بسیار خوب بوده است. ولی در ماه های پایانی شاهد افت نسبی شاخص سهام وال استریت بودیم.

شورای جهانی طلا افزود: بانک های مرکزی جهان طی سال گذشته بیش از 341 تن طلا خریداری کرده اند. روسیه، ترکیه و قزاقستان طی سال 2018 نیز همچنان به خرید طلا ادامه داده اند. بانک های مرکزی لهستان، مجارستان و مغولستان نیز میزان ذخایر طلای خود را به طور چشمگیری افزایش داده اند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد