اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
تحلیلگران اقتصادی:

فدرال ررزو آمریکا سال آینده تنها 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد

سایت طلا : تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که فدرال رزرو آمریکا احتمالا سال 2019 میلادی تنها 2 بار بهره را افزایش خواهد داد.

به گزارش کیتکو نیوز، در حالی که پیش بینی می شود فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست هفته جاری نرخ بهره را برای چهارمین بار متوالی افزایش خواهد داد ولی تحلیلگران اقتصادی معتقدند که فدرال رزرو در سال 2019 میلادی تنها 2 بار نرخ بهره را افزایش می دهد.

بر اساس این گزارش تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که لحن بیانیه نشست چهارشنبه فدرال ررزو آمریکا تاثیر مهمی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا در بازارهای جهانی خواهد داشت و می تواند تا حد زیادی سیاست های پولی و نرخ بهره آن را در سال 2019 میلادی روشن کند.

بارت ملک تحلیلگر ارشد موسسه تی دی اس در این باره گفت: اگر لحن بیانیه فدرال رزرو آمریکا این طور باشد که روند افزایش نرخ بهره در سال 2019 میلادی کند خواهد شد این مساله به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت طلا خواهد بود.

بیل باروش تحلیلگر ارشد موسسه بلولاین فیوچرز نیز گفت: به نظر من فدرال رزرو در نشست هفته جاری خود انتظارات نسبت به نرخ بهره را تعدیل خواهد کرد. آمارهای ضعیف اقتصادی در کشورهای مختلف جهان برای تغییر دیدگاه فدرال رزرو آمریکا در خصوص افزایش سریع نرخ بهره در سال 2019 کافی خواهد بود.

وی افزود: به نظر می رسد نشست دسامبر یک نقطه عطف مهم در سیاست های پولی فدرال رزرو خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد