اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی بانک بی ان پی فرانسه درباره قیمت طلا در سال 2019

سایت طلا : بانک بی ان پی فرانسه در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرده است که افزایش ارزش دلار و نرخ بهره واقعی آمریکا موجب خواهد شد تا روند نزولی قیمت طلا در سال 2019 نیز ادامه یابد.

به گزارش کیتکو نیوز ، تحلیلگران بانک بی ان پی پاریباس اعلام کردند: همان طور که افزایش ارزش دلار و نرخ بهره واقعی در آمریکا فشار زیادی را بر قیمت طلا در سال 2018 وارد کرد، این 2 عامل در سال 2019 نیز موجب ادامه روند نزولی قیمت طلا خواهد شد و این احتمال هست که قیمت هر اونس طلا به کمتر از 1200 دلار برسد.

بر اساس این گزارش بانک بی ان پی در ادامه افزود: میانگین قیمت هر اونس طلا در سال 2019 میلادی به 1145 دلار خواهد رسید و این رقم برای نقره به 14.20 دلار می رسد. این بدان معناست که میانگین قیمت طلا در سال 2019 نسبت به قیمت های کنونی 8 درصد کاهش خواهد داشت.

به اعتقاد تحلیلگران این بانک فرانسوی، نرخ تورم آمریکا طی سال 2019 میلادی با افزایش روبرو نخواهد شد و به همین علت طلا و نقره و سایر فلزات گرانبها جذابیت چندانی برای سرمایه گذاری نخواهند داشت.

بانک بی ان پی پاریباس معتقد است که علی رغم آنکه کاهش شدید شاخص سهام در بازارهای بین المللی موجب رشد فزاینده تقاضا برای طلا شده است ولی این روند نزولی شاخص سهام یک اتفاق موقتی و زودگذر خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد