اونس طلا2211.85
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

چشم انداز هفتگی قیمت فلزات گرانبها از دیدگاه اینوستینگ

سایت طلا : تازه ترین تحلیل اینوستینگ نشان می دهد که قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها در روزهای آینده تحت تاثیر نشست فدرال رزرو آمریکا و ارزش دلار قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، نشست فدرال رزرو آمریکا در ماه دسامبر در حالی قرار است سه شنبه و چهارشنبه برگزار شود که به نظر می رسد نتایج این نشست و اظهارات رئیس بانک مرکزی آمریکا می تواند تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت کالاهای راهبردی داشته باشد.

بر اساس این گزارش گمانه زنی ها حاکی است که فدرال رزرو در این نشست نرخ بهره را برای چهارمین بار در سال 2018 افزایش خواهد داد.

تحلیلگران و سرمایه گذاران منتظر لحن صخبت های جرومی پاول هستند تا ببینند روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2019 چگونه خواهد بود.

قیمت طلا هفته گذشته با افت 0.9 درصدی روبرو شده است. افزایش هزینه های مصرفی در آمریکا موجب شده تا ارزش دلار به بالاترین سطح در 19 ماه اخیر برسد.

سوکی کوپر تحلیلگر ارشد استاندارد چارترد بانک در این باره گفت: انتظارات درباره سیاست های پولی و بهره فدرال رزرو مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در روزهای آینده خواهد بود.

گرچه مشکلات اقتصادی چین و اتحادیه اروپا می تواند از یک سو به نفع قیمت طلا باشد ولی از سوی دیگر افزایش ارزش دلار مانع بزرگی برای قیمت طلا به شمار می رود.

امروز سه شنبه بانک مرکزی استرالیا نیز متن مذاکرات نشست اخیر خود را منتشر می کند. شاخص اعتماد تجاری آلمان اعلام خواهد شد.

چهارشنبه انگلیس آمارهای تورم را اعلام می کند. کانادا تازه ترین آمارهای تورم را منتشر خواهد کرد. آمارهای مسکن آمریکا نیز اعلام می شود. نتایج نشست فدرال رزرو آمریکا نیز در همین روز اعلام خواهد شد.

روز پنجشنبه نیز نتایج نشست بانک های مرکزی انگلیس و ژاپن اعلام می شود. پیش بینی می شود انگلیس و ژاپن سیاست های پولی و نرخ بهره خود را تغییر ندهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد