اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولید داخل و تنظیم بازار، اولویت وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) اولویت‌های این وزارتخانه را حفظ وضع موجود در بخش تولید و اشتغال و همچنین تنظیم بازار و تامین مایحتاج مردم عنوان کرد و از تعریف ۱۰ پروژه ویژه در وزارت صمت که دو پروژه آن معدنی است، خبر داد.

امروز (دوشنبه) مراسم معارفه رئیس هیات عامل ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین فعالان معدنی برگزار شد.
در این نشست رضا رحمانی - وزیر صنعت، معدن و تجارت - اولویت اول این وزارتخانه را حفظ وضع فعلی اشتغال در کارخانه‌ها عنوان کرد و گفت: در شرایط اقتصادی فعلی حمایت از کالای ایرانی و حفظ تولید و اشتغال مورد تاکید مقام معظم رهبری، مقامات و مسئولان نظام است که باید برای آن ساختارهایی ایجاد کنیم.


وی افزود: به ویژه در ماه‌های اخیر که کشور مورد هجمه اقتصادی قرار گرفته و دشمن قصد دارد تولید ملی را با مشکل مواجه کند، حمایت از تولید داخل یک تکلیف محسوب می‌شود و نیازی به بخشنامه و ابلاغیه ندارد.


رحمانی بر تنظیم بازار و تامین نیازهای مردم به عنوان اولویت بعدی این وزارتخانه تاکید کرد.
وزیر صمت در ادامه از تعریف ۱۰ پروژه ویژه در بخش‌های مختلف این وزارتخانه خبر داد که دو پروژه از آن شامل تکمیل زنجیره ارزشی فلزات اساسی و توسعه معادن کوچک و متوسط، در بخش معدن تعریف شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد