اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هشدار صندوق بین المللی پول نسبت به وجود ابرهای تیره در آسمان اقتصاد جهان

سایت طلا : یکی از مقام های ارشد صندوق بین المللی پول نسبت به افزایش ابرهای تیره و طوفانی در آسمان اقتصاد جهان هشدار داده است.

به گزارش رویترز، دیوید لیپتون معاون صندوق بین المللی پول در اظهاراتی هشدار داد: آسمان اقتصاد جهانی در حال مواجه شدن با ابرهای تیره و خطرناکی است و دولت ها و بانک های مرکزی جهان برای مقابله با این تهدید آمادگی لازم را ندارند.

بر اساس این گزارش وی افزود: صندوق بین المللی پول از دولت های مختلف خواسته است تا آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه خطر و تهدید در اقتصاد جهانی کسب کنند. گرچه شرایط اقتصادی جهان در دو سال گذشته نسبتا آرام بوده ولی در شرایط کنونی ریسک های زیادی اقتصاد بین المللی را تهدید می کند.

این مقام ارشد صندوق بین المللی پول افزود: من هم مثل بسیاری از کارشناسان اقتصادی در حال مشاهده این مساله هستم که ابرهای تیره و خطرناک در آسمان اقتصاد جهانی در حال تشکیل شدن است. نگرانی مهم این است که کشورهای مختلف جهان برای مقابله با هرگونه بحران اقتصادی آمادگی لازم را نداشته باشند. بسیاری از کشورهای جهان فرصت و فضای کافی برای مانور دادن را ندارند و بانک های مرکزی باید تدابیر خاصی را اتخاذ کنند.

وی در پایان گفت: مهمترین خطری که اقتصاد جهانی را تهدید می کند، جنگ تجاری بین آمریکا و چین است که می تواند تبعات ناگواری برای رشد و رونق اقتصادی جهان طی ماه های آینده به همراه داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد