اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دورنمای هفتگی قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها

سایت طلا : تحلیلگران اینوستینگ بر این باورند که قیمت طلا و سایر فلزات گرانبها طی روزهای آینده تحت تاثیر آمارهای مهم اقتصادی آمریکا قرار خواهد داشت.

به گزارش اینوستینگ، آمارهای مهم اقتصادی آمریکا در ماه نوامبر از جمله وضعیت خرده فروشی و نرخ تورم قرار است طی روزهای آینده منتشر شود و این آمارها اوضاع کلی اقتصاد این کشور را نشان خواهد داد.

بر اساس این گزارش آمارهای اقتصادی آمریکا می تواند تا حد زیادی وضعیت نرخ بهره فدرال رزرو را طی ماه های آینده روشن کند.

پیش بینی می شود فدرال رزرو در نشست دسامبر نرخ بهره را افزایش دهد ولی ابهامات زیادی درباره وضعیت نرخ بهره در سال 2019 میلادی وجود دارد.

آمارهای ضعیف اشتغال در ماه نوامبر به نگرانی ها دامن زده است. ادامه تنش های تجاری با چین نیز می تواند تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی آمریکا داشته باشد.

بورس وال استریت نیز طی هفته گذشته بدترین عملکرد خود را از ماه مارس ثبت کرده است.

قیمت طلا در پایان مبادلات هفته گذشته با رشد 2.7 درصدی روبرو شده است که علت اصلی این رشد فزاینده، کاهش ارزش دلار و افت چشمگیر شاخص سهام بوده است.

شاخص ارزش دلار نیز طی هفته گذشته بیش از 0.3 درصد کاهش داشته است. کاهش ارزش دلار موجب افزایش تقاضا برای کالاهای مهم و راهبردی از جمله فلزات گرانبها می شود.

به اعتقاد تحلیلگران بین المللی، آمارهای ضعیف اشتغال در آمریکا می تواند فشار زیادی را بر ارزش دلار وارد کرده و این مساله به نفع قیمت کالاهای مختلف از جمله طلا خواهد بود.

امروز سه شنبه انگلیس آمارهای اشتغال در ماه نوامبر را اعلام می کند. شاخص اعتماد اقتصادی آلمان نیز منتشر خواهد شد. آمریکا نرخ تورم تولید کننده را منتشر می کند. پارلمان انگلیس نیز درباره توافق برگزیت رای گیری خواهد کرد.

چهارشنبه منطقه یورو آمارهای تولیدات صنعتی را اعلام می کند. آمریکا نیز آمارهای مهم نرخ تورم مصرف کننده را منتشر خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد