اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عکس || دانگ فنگ S30 خودرویی که به زودی به بازارایران می آید

گروه صنعتی ایران خودرو امروز فهرست مشخصات فنی دانگ فنگ S30 را به نمایندگی های خود اعلام کرده تا پیش زمینه ی عرضه ی آن فراهم شود.

به گزارش عصر ایران به نقل از اسب بخار دانگ فنگ S30 نسخه ی سدان H30 کراس است و قرار بود همزمان با عرضه ی نسخه ی هاچبک کراس، این خودرو هم وارد بازار ایران شود. با حضور دانگ فنگ H30 کراس شاهد بودیم که تنها تعداد محدودی از این خودرو وارد جاده های کشور شد و در نهایت S30 در نمونه های استاندارد برای تاکسیرانی به نمایشگاه های خودرو آمد.

بسیاری معتقد بودند که هم پوشانی قیمت دانگ فنگ S30 و سایر محصولات سدان ایران خودرو، تداخل در بازاریابی و فروش را برای این شرکت ایجاد می کند. برای همین منطقی بود که دانگ فنگ S30 با قالبی متفاوت و در رده ای جدا از سدان های ایران خودرو به بازار عرضه شود.
دانگ فنگ S30 یک سدان اقتصادی در بازار چین است و از نظر فنی کاملا با H30 کراس برابر است.

بر اساس اعلام ایران خودرو دانگ فنگ S30 به پیشرانه ی TU5 با حجم ۱٫۶ لیتر مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ی این سدان مانند H30 کراس، ۴ سرعته ی اتوماتیک آیسین است و قدرت را به چرخ های جلو می رساند. دو کیسه ی هوا، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر ۶٫۵ اینچی و… از جمله امکانات دانگ فنگ S30 است.

ایران خودرو هنوز به صورت قطعی اعلام نکرده که این سدان مانند H30 کراس به ۴ کیسه ی هوا مجهز یا دو کیسه ی هوا؟ بر اساس نمونه های موجود در نمایشگاه های خودروی گذشته، دانگ فنگ S30 با ۴ کیسه ی هوا هم دیده شده است.

هنوز ایران خودرو اطلاعاتی در مورد قیمت دانگ فنگ S30 نگفته است. اما پیش بینی می شود که با توجه به گمانه زنی های گذشته، این سدان اقتصادی اتوماتیک با قیمتی مشابه به بهای جدید دانگ فنگ H30 کراس به بازار بیاید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد