اونس طلا2378.59
مظنه16,591,000
18 گرم3,830,000
ارزش سکه37,379,523
قدیم (بهار)41,600,000
جدید (امامی)44,900,000
نیم26,300,000
ربع16,300,000

هیوندا بزرگترین خودروی شاسی بلند خود را رسما معرفی کرد/ هر آنچه در مورد برادر بزرگ سانتافه نمی‌دانید (+عکس

هر صندلی به دو نگه‌دارنده فنجان مجهز شده و 7 پورت USB در آن به کار رفته است. راننده از یک صفحه نمایشگر 10.2 اینچی بهره می‌برد و با کارپلی اپل و اتو اندروید هماهنگ است.

هیوندای در ماه‌های اخیر با ارائه یک خودروی بزرگ شاسی‌بلند و لو رفتن نسخه اولیه آن در زیر پوشش‌های استتاری خبرساز شد. این خبرسازی تا آغاز نمایشگاه لس‌آنجلس ادامه داشت و خودروی بزرگ کره‌ای‌ها در این نمایشگاه رسما در معرض دید عموم قرار گرفت.

پالیسید یک خودروی عظیم الجثه است که از لحاظ ابعاد بزرگتر از سانتافه از آب درآمده و ظرفیت 8 سرنشین را دارد. احتمالا پالیسید بزرگترین خودروی ساخته هیوندای است و شباهت آن به کنا و سانتافه‌های اسپورت به دلیل زبان طراحی جدیدی این شرکت است.

فاصله بین محوری این خودرو 2 متر و 90 سانتی‌متر بوده و به معنای فضای مناسب کابین برای سرنشینان خودرو است. هیوندای امیدوار است با این خودرو موفقیت بزرگی را در بازار سیری‌ناپذیر شاسی‌بلندها رقم بزند.

ابعاد بزرگ، از نمای جانبی خود را بیشتر نشان می‌دهند و مدل و ظاهر چراغ‌ها بزرگترین وجه تمایز این خودرو با سانتافه‌های جدید هستند. در نمای انتهایی نیز چراغ‌های عمودی هویت اصلی پالیسید را رقم می‌زنند.

در بازار امروزی که جلوپنجره‌های بزرگ مد شده‌اند، پالسید نیز به یک نسخه بزرگ از مدل آبشاری هیوندای مجهز است. چراغ‌های خودرو به دو بخش تقسیم شده و هر دو از جنس LED هستند. بخش بالای چراغ‌های پالیسید از مدل روزتاب بوده و نمای جلو خودرو کاملا تهاجمی از آب درآمده است.

به عنوان یک شاسی‌بلند بزرگ 8 نفره، ظاهر خودرو مانند بسیاری از خودروهای کره‌ای زیبا و قابل قبول است و هیوندای آن را با رنگ‌ها متنوع و تریم‌های متفاوتی ارائه خواهد کرد.

در زیر درب کاپوت، یک موتور 3.8 لیتری با گشتاور 355 نیوتن‌متر 290 اسب‌بخار توان وجود دارد که به یک سامانه انتقال قدرت 8 سرعته خودکارمجهز است و در دو نسخه "4 ویل درایو" و قابلیت محرک جلو به فروش می‌رسد. اگر رینگ های 18 اینچی نسخه استاندارد پالیسید برای مشتریان کفایت نکند، یک نسخه 20 اینچی سفارشی به خودرو اضافه خواهد شد.

سامانه HTRAC به یک گزینه ویژه برای انتخاب حالت و وضعیت رانندگی مجهز است. در اکثر خودروهای جدید هیوندای شاهد وضعیت رانندگی اسپورت، نرمال، اسمارت هستیم و در پالسید گزینه‌ رانندگی در موقعیت برفی نیز دیده می‌شود.

درون کابین خودرو 8 صندلی قرار گرفته و اگر مشتریان برای ردیف دوم، صندلی‌های بزرگتر و بهتر خلبانی را سفارش دهند یک صندلی از ظرفیت آن کاسته خواهد شد. از دیگر سو، صندلی‌های ردیف عقب برقی بوده و به آسانی تا می‌شوند.

هر صندلی به دو نگه‌دارنده فنجان مجهز شده و 7 پورت USB در آن به کار رفته است. راننده از یک صفحه نمایشگر 10.2 اینچی بهره می‌برد و با کارپلی اپل و اتو اندروید هماهنگ است.

تمامی تیپ‌های پالیسید به‌صورت استاندارد با طیف گسترده‌ای از سامانه‌ها و تکنولوژی‌های ایمنی و کمک‌ راننده ارائه می‌شود که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به سیستم ممانعت از برخورد جلو با قابلیت تشخیص عابرین پیاده، سامانه هشدار دهنده در نقاط کور، سامانه حرکت بین خطوط، شناساگر حرکت رو به عقب در ترافیک و سیستم خروج امن اشاره کرد.

نوربالای خودکار، کنترل کروز هوشمند با قابلیت توقف نیز از دیگر گزینه‌های این خودرو محسوب می‌شود.

پالسید به سامانه‌‌ی ویژه‌ای مجهز است که در صورت حضور کودکان یا حیوانات خانگی در خودرو، فعال شده و تا راننده را متوجه وضعیت کودکان کند. در صورت دور شدن راننده خودرو به صورت خودکار با شماره تلفن همراه تماس گرفته و موقعیت را اعلام می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد